Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

180heartbeats + JUNG v. MATT i Digital University zapraszają na konferencję „Popularność i prywatność w Internecie”

27 listopada 180heartbeats + JUNG v. MATT razem z Digital University organizują konferencję o granicach popularności i prywatności w internecie.
O autorze
2 min czytania 2015-11-25

Czy media społecznościowe zmieniły wszystkich, czy tylko nas – miejskich profesjonalistów, pracujących w mediach? Czy tego chcemy, czy nie, nastąpiła ogromna zmiana. Nie utrzymujemy już kontaktów z 5-15 osobami z naszej rodziny. Kontakty te przeniosły się w dużej mierze do online’u. Nie mówimy już do poszczególnych ludzi, ale do wszystkich na raz. Wszystko, co powiemy, może stać się publiczne.

Nasze życie zawodowe i osobiste miesza się – nie zawsze w sposób, w jaki byśmy chcieli. Wszyscy staliśmy się osobami publicznymi. A jednocześnie wszyscy cenimy i chcemy chronić swoją prywatność. Gdzie przebiega ta granica?

180heartbeats + JUNG v. MATT wraz z Digital University postarają się granicę tę namierzyć, opisać, i pomóc chronić – zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym.

Zagadnienia przybliżą zarówno eksperci z 180heartbeats + JUNG v. MATT: Anna Kulpa, Social Media Manager, Joanna Skorupska, UX Designer, Kuba Sagan, Associate Creative Director, Bartek Walczuk, Associate Creative Director, Jacek Studziński, Senior Strategy Planner oraz goście specjalni konferencji: Ronald Binkofski, General Manager, Microsoft Poland, Oliver Oursin, Worldwide Watson Analytics Predictive and Business Intelligence Solution Executive IBM, Ivan Hernandez, współzałożyciel The Digital Loop, Jan Szarras, CEO & Co-founder Rockon oraz Wojciech Brzeski, Uniwersytet SWPS.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Konferencja odbędzie się w Szkole Głównej Handlowej, Al. Niepodległości 128, budynek C, Aula 1 i potrwa od 9:30 do 15:30.

Na konferencję można zapisać się wysyłając wiadomość na [email protected] Liczba miejsc ograniczona.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Agenda spotkania:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

9:30 – 9:45 Słowo wstępne: Jowita Michalska, Marcin Gaworski, Jacek Studziński

9:45 – 10:40 Świat w chmurze – rzeczywistość i mity. Trochę historii informatyki
Ronald Binkofski, General Manager, Microsoft Poland

10:40 – 11:20 – Why & how sharing knowledge, information and skills helps develop your position in the market
Ivan Hernandez, Współzałożyciel The Digital Loop

11:20 – 11:40 – Popularna prywatność. Brak prywatności jest popularny, bo prywatność jest popularna
Bartek Walczuk, Associate Creative Director w 180heartbeats + JUNG v. MATT

11:40 – 12:10 – Roboty wiedzą o nas więcej, niż my sami.  O tym jak dostęp do danych modyfikuje rozwój AI
Kuba Sagan, Associate Creative Director w 180heartbeats + JUNG v. MATT

Przerwa 12:10-12:40

12:40 – 13:00 Facebook zna Cię lepiej niż Twoja rodzina i przyjaciele
Wojciech Brzeski, Universytet SWPS, założyciel DigiBee

13:00 – 13:40 – Co zostaje po nas w Internecie?
Anna Kulpa, Social Media Manager i Joanna Skorupska, UX Designer z 180heartbeats + JUNG v. MATT

13:40 – 14:30 Social Media Analytics – the new insight into the customer
Oliver Oursin, Worldwide Watson Analytics Predictive and Business Intelligence Solution Executive, IBM

14:30 – 15:00 Bezpieczeństwo danych a czynnik ludzki
Jan Szarras CEO & Co-founder Rockon – agencji technologicznej i human friendly software house

15:00 – 15:30 Dzieci sieci czy ryby w sieci. Jak chronić digital natives w internetowej dżungli?
Jacek Studziński, Senior Strategy Planner w 180heartbeats + JUNG v. MATT