Kampania „Można?Można” i Mobilny Wpłatomat zwycięzcami konkursu Kreatura

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kampania „Można?Można” i Mobilny Wpłatomat zwycięzcami konkursu Kreatura

Podwójny, a nawet poczwórny powód do dumy ma Idea Bank, który podczas wczorajszej gali konkursu Kreatura zdobył aż dwie nagrody główne oraz dwa wyróżnienia.

Kampania „Można?Można” została mianowana najlepszą tegoroczną kampanią reklamową, a Mobilny Wpłatomat zyskał tytuł najlepszej aplikacji mobilnej. Wśród wyróżnionych w konkursie projektów znalazł się również spot reklamowy Idea Banku z nagrodzonej kampanii oraz przestrzeń coworkingowa Idea Hub. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Idea Bank drugi rok z rzędu zdobył statuetkę za najlepszą kampanię reklamową w konkursie Kreatura. Wcześniejsza „Duma Przedsiębiorcy”, w której udział wzięli prawdziwi właściciele firm będący klientami banku zrobiła prawdziwą furorę w kraju i zagranicą. Teraz nagroda trafiła do Idea Banku za tegoroczną kampanię „Można?Można”. - W humorystyczny sposób zestawialiśmy codzienne problemy przedsiębiorców, takie jak biurokracja, brak czasu czy wygodnego miejsca do pracy, z naszymi innowacyjnymi usługami, ułatwiającymi prowadzenie biznesu. Cieszymy się, że  kampania przypadła do gustu naszym klientom i została dostrzeżona w tak prestiżowym konkursie – powiedziała Kornelia Pieniek, Brand Managerka Idea Banku.

Na prowadzoną w okresie letnim kampanię składały się komunikaty umieszczone na nośnikach zewnętrznych w Warszawie oraz reklamy w lokalnych kinach studyjnych i stacjach radiowych. Idea Bank promował się także w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w internetowych serwisach filmowych. Za swój 45-sekundowy spot otrzymał w tegorocznej Kreaturze wyróżnienie w kategorii TV/Kino. Koncept kreatywny kampanii został przygotowany przez agencję Brasil.

Druga Kreatura przyznana Idea Bankowi w kategorii Digital to zasługa aplikacji mobilnej do zamawiania specjalnego auta z wbudowanym wpłatomatem, w którym przedsiębiorca może zdeponować utarg np. z całego dnia pracy sklepu. Mobilny Wpłatomat to pojazd, który można wezwać jak taxówkę, dzięki czemu pojawi się przed firmą w wyznaczonym czasie. Usługa dostępna jest na razie w Warszawie.

Kiedy rok temu startowaliśmy z usługą, nie przypuszczaliśmy, że będzie cieszyła się takim zainteresowaniem. Klienci skutecznie przekonali się do korzystania z aplikacji, ze względu na wygodę i oszczędność czasu– podsumował Łukasz Vászon, Project Manager Idea Banku.

W konkursie w kategorii Open wyróżniono również Idea Hub, czyli niestandardowy oddział Idea Banku, w którym przedsiębiorca ma możliwość wynajęcia sali konferencyjnej na biznesowe spotkanie, pracy w przestrzeni coworkingowej przy kawie i prasie lub załatwienia bankowej sprawy. Z tego typu przestrzeni skorzystać można w placówkach zlokalizowanych w Warszawie, Krakowie oraz Łodzi. 

Do tegorocznej, XIX edycji organizowanego przez Media & Marketing Polska konkursu zgłoszono 138 prac. Udział wzięły agencje reklamowe i interaktywne, domy mediowe, studia filmowe i fotograficzne, zespoły marketingowe różnych firm. Prace w konkursie oceniane były przez jury złożone z przedstawicieli polskich ekspertów reklamowych. Pod uwagę brano ich oryginalność i jakość wykonania. Jury przyznało grand prix, 13 statuetek i 23 wyróżnienia. Wręczenie statuetek miało miejsce podczas gali, które odbyła się

26 listopada w Warszawskim Teatrze&Clubie Capitol. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij