Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Małgorzata Kożuchowska weźmie udział w kolejnej kampanii reklamowej Avivy

Małgorzata Kożuchowska weźmie udział w kolejnej kampanii reklamowej Avivy. Tym razem promuje nowy produkt - fundusz Aviva Oszczędnościowy. Spoty pojawią się w telewizji z początkiem stycznia, ale już teraz można je obejrzeć na kanale YouTube Avivy.
O autorze
1 min czytania 2015-12-01

„Kożuchowska nie leży. Więc jej oszczędności też nie powinny” – mówi wprost aktorka, a fundusz Aviva Oszczędnościowy dąży do osiągnięcia średniorocznej stopy zwrotu brutto na poziomie o  5 punktów procentowych przewyższającym główną stopę procentową NBP na przestrzeni każdych kolejnych 3 lat. To propozycja dla każdego posiadacza oszczędności, bo minimalna wpłata wynosi 1 000 zł. Zainwestować można online na stronie www.avivainvestors24.pl, bez konieczności podpisywania papierowych dokumentów, u agenta Avivy, przez telefon lub w Expanderze. 

Aktorka współpracuje z Avivą od marca br. Promuje ubezpieczenie na zdrowie i życie dla całej rodziny – Nowa Perspektywa. Małgosia przyznała, że sama od 20 lat ma polisę w Avivie i z własnego doświadczenia wie, że firma oferuje najwyższy standard ubezpieczeń. Przekonuje, że nowoczesne ubezpieczenie jest pomocne w wielu codziennych sytuacjach i pomaga utrzymać standard życia rodziny w razie chorób i innych życiowych zawirowań. 

„Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy. Reklamy z udziałem Małgosi oraz jej zaangażowanie w jury Fundacji Aviva są bardzo ciepło przyjmowane. Tą kampanią chcemy skłonić odbiorców do  zastanowienia się, co można zrobić, aby ich oszczędności pracowały równie ciężko jak oni” – mówi Andrzej Mytych, szef komunikacji i zarządzania marką Aviva.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj