Jest nam niezwykle miło, że do grona naszych Klientów dołączyło Mint Media. To prężnie rozwijająca się agencja, która wciąż poszerza zakres swoich działań. Jestem przekonana, że współpraca z firmą z pokrewnej branży przyniesie obu stronom wiele satysfakcji – komentuje Katarzyna Dworzyńska, właścicielka agencji PR Calling!.
Agencja PR Calling została wybrana drogą rekomendacji. Umowa została podpisana na trzy miesiące.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024