Nowy Ford Mondeo Vignale – luksusowy design w parze z ekskluzywną kampanią

W internecie rusza właśnie rich mediowa kampania wideo pierwszego przedstawiciela linii modelowej Vignale od Forda. Za przygotowanie kreacji oraz emisje na serwisach online odpowiada sieć Sataku. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.
O autorze
1 min czytania 2015-12-23

Niezwykły design i bogata oferta dają wiele możliwości koncepcyjnych. Kreacja rich mediowa doskonale oddaje najwyższej jakości wykonanie oraz informuje o ekskluzywnych, spersonalizowanych usługach.

Intro

Format inicjujący display prezentuje najciekawsze fragmenty spotu reklamowego, zachęcając użytkownika do kliknięcia play. Samo przejście na warstwę expandowaną bezpośrednio nawiązuje do stylistyki samochodu poprzez wykorzystanie animowanych rombów. Takie sześciokątne pikowanie znajdziemy między innymi na stylowych, ręcznie wykonanych, skórzanych fotelach. Expand zawiera pełny spot reklamowy oraz 3 dodatkowe filmy. 

Historia

Historia powstania tej wersji Forda jest również bardzo ciekawa. Nawiązuje bowiem do legendy włoskiego konstruktora nadwozi, Alfredo Vignale, któremu nowy Ford zawdzięcza swoją nazwę. Już na poziomie kreacji użytkownik zapoznaje się z opowieścią, stojącą za stworzeniem tego modelu.

Wzornictwo

Luksusowe wzornictwo Forda zostało przeniesione na specjalnie zaprojektowane akcesoria – torba, etui, portmonetka, krawat itp. Użytkownicy mają możliwość poznać szczegóły tej nagradzanej kolekcji już przy pierwszym kontakcie z reklamą, a zaintrygowani odbiorcy mogą przejść na stronę docelową, zawierającą szczegółowego informacje.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Usługi

Koncepcja stojąca za nowym modelem to połączenie uniwersalnej jakości z oszczędnością czasu.  Dlatego Ford oferuje szereg spersonalizowanych usług, kształtując niejako luksusowy styl życia nowoczesnego, wymagającego kierowcy. Takie podejście również znalazło odzwierciedlenie w projekcie expanda, który zawiera informacje o dostępnych usługach. 

Galeria

Prawdziwe piękno Forda Vignale tkwi jednak w szczegółach. Wyjątkowa kolorystyka –  Nocciola Dark lub perłowy Milano Grigio, wytłaczane listwy progowe czy luksusowe dywaniki. Kierownica, środkowa konsola, górne części drzwi i deska rozdzielcza są w całości pokryte miękką skórą. Te i inne detale można zaobserwować na zamieszczonej w kreacji galerii zdjęć.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Reklama zawiera wtyczki społecznościowe, dzięki czemu prawdziwi fani Forda Vignale mogą komentować i dzielić się informacjami z innymi użytkownikami. Kampania odsłonowa emitowana jest na selektywnie wybranych witrynach, chętnie odwiedzanych przez grupę docelową. Kreację live można zobaczyć na stronie internetowej Sataku [http://sataku.com/kreacje/produkt/ford_vignale/expand_premium]

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się