BAN z najatrakcyjniejszą ofertą w kategorii „Zdrowie&Parenting”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
BAN z najatrakcyjniejszą ofertą w kategorii „Zdrowie&Parenting”

BAN, największy w Polsce dom sprzedaży serwisów premium, z najsilniejszą ofertą sprzedażową serwisów kategorii „Zdrowie&Parenting”. Klienci korzystający z oferty BAN w tej kategorii mają możliwość dotarcia z przekazem reklamowym do niemal 5,5 miliona użytkowników (Real Users).

Liczba odsłon stron serwisów skupionych w linii „Zdrowie&Parenting” BAN to niemal 60,9 mln1. To najatrakcyjniejsza oferta na rynku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W skład linii „Zdrowie&Parenting” sieci BAN wchodzą serwisy kategorii „Zdrowie i medycyna” Grupy Wirtualna Polska – lidera zestawienia tego segmentu w badaniu Megapanel PBI/Gemius pod względem liczby użytkowników, odsłon krajowych ogółem oraz odsłon krajowych mobilnych. Według wyników listopadowej fali Megapanelu należące do kategorii "Zdrowie i medycyna" serwisy GWP odwiedziło łącznie 4,72 miliona użytkowników (RU). Grupa WP została również liderem zasięgowym kategorii "Dzieci, rodzina", notując 2,14 mln Real Users.

Czołowe serwisy Grupy w tych kategoriach to: abcZdrowie.pl – portal pierwszego wyboru dla osób zainteresowanych zdrowiem i zdrowym stylem życia, z rewolucyjną usługą bezpłatnych pytań do lekarzy i specjalistów (ponad 0,55 mln udzielonych odpowiedzi na pytania pacjentów) oraz forum zdrowia z grupami wsparcia; Parenting.pl – nowoczesny serwis dla obecnych i przyszłych rodziców zainteresowanych wychowaniem i rozwojem dzieci, wyróżniający się aktywną społecznością użytkowników, rozbudowanym forum oraz katalogiem produktów dla mamy i dziecka.

Oferta BAN obejmuje trzy obszary: „Zdrowie&Parenting”, „Biznes”, „Lifestyle&Beauty”. Linia „Zdrowie&Parenting” została wprowadzona do oferty BAN po integracji sieci z NextWeb Media oraz Blomedia. Nowościami w ofercie są m. in.: innowacyjne formaty natywne (PowerContent), targetowanie w kontekstach tematycznych oraz rozwiązania Audience Extension (precyzyjne dotarcie do pacjentów z wykorzystaniem Big Data).

Serwisy, których powierzchnie monetyzowane są przez BAN to m.in. abcZdrowie.pl, Parenting.pl, blogi Gadzetomania.pl, Komorkomania.pl, Autokult.pl, Fotoblogia.pl, money.pl, biztok.pl, finanse.wp.pl, wyborcza.pl, linkedin.com, menshealth.pl, endomondo.com, abczdrowie.pl, gadżetomania.pl, autokult.pl. Łączny zasięg BAN to 13,4 RU i 314,6 mln PV*.

Za sprzedaż oferty „Zdrowie&Parenting” odpowiada Beata Szczepańska ([email protected]).

*Megapanel Gemius/PBI (11.2015);

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij