Kryzys w firmie. Co zrobić, gdy mleko już się rozlało?

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kryzys w firmie. Co zrobić, gdy mleko już się rozlało?

Public relations jest jedną z kluczowych funkcji zarządzania, opartą na szerokim i długofalowym spojrzeniu na komunikację firmy z jej otoczeniem wewnętrznym i zewnętrznym.

Kryzys zdarzyć się może zawsze i wszędzie, dlatego tak bardzo ważna jest umiejętność odnalezienia się w nim i prowadzenia sprawnej komunikacji. Istotne są również wszelkie działania antykryzysowe, które firma może i powinna podjąć. Wizerunek zależy od podejmowania przemyślanych i trafnych decyzji dlatego ważna jest wiedza w jaki sposób komunikować się w trudnych chwilach z pracownikami, klientami, mediami.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„W czasach nieograniczonego dostępu do informacji oraz rosnącej siły mediów społecznościach, nieumiejętnie poprowadzony kryzys może wyrządzić nieodwracalne szkody w organizacji. Odpowiednia wiedza i przygotowanie pozwalają nie tylko zminimalizować negatywne konsekwencje kryzysu, ale często również na nim zyskać” – mówi Monika Ziemba, manager w Procontent Communication. Niezwykle ważne jest podjęcie skutecznej komunikacji w sytuacji kryzysowej oraz zapoznanie z zasadami skutecznej współpracy z mediami, poznanie działań mających na celu uniknięcie kryzysu oraz sposobów na obrócenie kryzysu w sukces Nie jest to łatwe zadanie, dlatego Procontent Communication zaprasza do wzięcia udziału w szkoleniu „Kryzys w firmie. Co zrobić, gdy mleko już się rozlało?”, które odbędzie się już 28 stycznia.

Szkolenie składać się będzie z części teoretycznej oraz praktycznej. Podczas części teoretycznej uczestnicy dowiedzą się m.in. czym jest kryzys, jakie są jego przyczyny i czy można go przewidzieć oraz jaka jest rola komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w zarządzaniu sytuacją kryzysową. Praktyczny wymiar szkolenia ma na celu zachęcenie uczestników do aktywnego w nim udziału. Przeprowadzone zostaną symulacje rozmów z dziennikarzami. Ćwiczenia z kamerą pozwolą wyeliminować błędy najczęściej popełniane podczas komunikacji z mediami. Ponadto uczestnicy podzieleni na grupy zostaną poproszeni o przygotowanie strategii wyjścia z kryzysu danej firmy.

Szkolenie jest dedykowane specjalistom PR oraz osobom zainteresowanym doskonaleniem umiejętności związanych z komunikacją w sytuacjach kryzysowych.

Więcej informacji na stronie Procontent Communication.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij