Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowa kampania kredytu gotówkowego w Credit Agricole

Z początkiem roku bank przygotował dla klientów kredyt gotówkowy w zupełnie nowej odsłonie. W najnowszej promocji warto zwrócić uwagę na oprocentowanie kredytu 0 proc. oraz premię, z którą jeszcze bardziej można obniżyć ratę kredytu.
O autorze
1 min czytania 2016-01-14

Bank proponuje Przejrzysty Kredyt Gotówkowy z oprocentowaniem nominalnym 0 proc. niezależnie od wysokości kredytu, na maksymalnie 24 miesiące. Oferta promocyjna kredytu w banku Credit Agricole potrwa do 10 marca.

– Nowy rok to czas głębokich podsumowań i planów na kolejne 12 miesięcy. W tym okresie pojawiają się nowe cele i potrzeby, które łatwiej zrealizować z dodatkowym zastrzykiem gotówki. Dlatego proponujemy naszym klientom promocję kredytu gotówkowego i dodatkową możliwość obniżenia jego raty – mówi Bogumiła Polak, dyrektor Departamentu Zarządzania Segmentami i Produktami w banku Credit Agricole.

Bank oferuje również obniżenie raty kredytu do 5 proc. dla klientów, którzy mają już lub założą konto osobiste w Credit Agricole ze stałymi wpływami. W ten sposób można zmniejszyć ratę kredytu do 300 zł miesięcznie.

Czy przejrzyste może być czytelne?

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampanii kredytu gotówkowego banku towarzyszy zewnętrzna komunikacja w internecie i radiu. W spotach radiowych sieci Radia Zet i Grupy RMF będzie można usłyszeć głos popularnej prezenterki programów informacyjnych i dziennikarki Krystyny Czubówny, która zadaje pytanie przechodniom „Czy przejrzyste może być czytelne?”. Prezenterka wspierała już kampanię kont banku jesienią ubiegłego roku.

Za przygotowanie kreacji kampanii kredytu gotówkowego odpowiadała agencja JUST, z którą bank pracuje od stycznia 2014 r., kreacje internetowe zrealizowała agencja Point of View na bazie key visual wypracowanego przez agencję JUST, a zakupem mediów zajęły się Arena Media i Value Media.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Oferta Przejrzystego Kredytu Gotówkowego dostępna jest w placówkach Credit Agricole oraz w serwisie telefonicznym banku.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się