Miasto Gdańsk zmienia agencję ePR

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Miasto Gdańsk zmienia agencję ePR

Od lutego 2016 r. Gdańsk rozpoczyna współpracę w zakresie obsługi w mediach społecznościowych z Agencją Personal PR. Agencji powierzono do realizacji całość zadań związanych z obsługą ePR, t.j. administrowanie miejskimi kanałami na Facebooku, Twitterze, Instagramie, Google+, Pintereście oraz Spotify

Gdańsk zaistniał w SoMe jako jedno z pierwszych polskich miast pod koniec roku 2009. Pierwotnie obsługiwany był przez pracowników Biura Promocji. Przez ostatnie 4,5 roku miejskie media społecznościowe obsługiwała gdańska agencja ProjektPR.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Gdańskie media społecznościowe doceniane są przez branżę internetową. Regularnie zajmują czołowe miejsca w comiesięcznych rankingach SoTrender, zostały wyróżnione nagrodą Kryształy PRu, dostrzeżone także przez NowyMarketing oraz Wirtualne Media. Dla dopełnienia działań pozycjonujących Gdańsk jako lidera wizerunkowych działań związanych z nowymi mediami warto przypomnieć, że Miasto jest organizatorem konferencji Blog Forum Gdańsk oraz partnerem takich wydarzeń jak InfoShare czy Social Media Convent.

Agencja Personal PR jest agencją full-service działającą na rynku od ponad 8 lat. Wśród klientów agencji są m. in.:  Grupa LOTOS, Grupa GPEC, Stadion Energa Gdańsk, Gdańska Fundacja Przedsiębiorczości (Inkubator STARTER), Miasto Gdynia, Centrum Hewelianum, FRoSTA, Grupa Energa, czy Ecco. Zespół Personal PR jest pomysłodawcą i organizatorem uznanej w Polsce konferencji social media - Social Media Convent. Jest partnerem wyłącznego przedstawiciela Twittera w Polsce - firmy 140 Media Agency, Agencja należy do Pracodawców Pomorza; realizuje program PR Exchange - integrujący agencje PR o podobnym profilu z różnych krajów świata. 

Nową agencję wyłoniono w drodze postępowania konkursowego w trybie zapytania ofertowego. Pod ocenę brano analizę dotychczasowych działań Gdańska w mediach społecznościowych, kreatywność propozycji działań dodatkowych, dotychczasowe doświadczenie i cenę.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij