Perfekcja dla wymagających – oryginalna kampania marketingowa L’Oréal Skin Perfection w Jatomi Fitness

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Perfekcja dla wymagających – oryginalna kampania marketingowa L’Oréal Skin Perfection w Jatomi Fitness

L’Oréal Polska – producent produktów Skin Perfection promuje linię produktów wśród klubowiczów Jatomi Fitness i zaprasza na bezpłatne treningi wszystkich konsumentów.

Akcja promocyjna trwa od 14 stycznia do 21 lutego 2016 roku. W jej ramach konsumenci, którzy kupią jeden z produktów Skin Perfection otrzymają 3 darmowe wejściówki do jednego z klubów Jatomi Fitness w całej Polsce. Mogą też wziąć udział w specjalnej edycji autorskich zajęć grupowych Jatomi – „Fit Girls sponsored by Skin Perfection” (w wybranych klubach), na zakończenie których otrzymają pełnowartościowy produkt marki.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dodatkowo, w klubach Jatomi Fitness odbędzie się kampania promocyjna połączona z samplingiem kosmetyków. L’Oréal zdecydował się za jej pomocą na komunikację ze szczególną grupą konsumentów – klubowiczów Jatomi Fitness. To grupa około stu tysięcy osób z największych polskich miast. Dominują w niej ludzie młodzi, o dobrej sytuacji materialnej, chętnie poświęcający czas i środki finansowe na zdrowie i dobry wygląd.

Akcja promocyjna w klubach Jatomi Fitness jest częścią styczniowej kampanii L’Oréal Skin Perfection opartej na komunikacji realizacji postanowień noworocznych pod hasłem „Perfekcyjna skóra. Perfekcyjna ja.”. Konsumentki mogą stworzyć własną listę celów do wykonania i podzielić się nią z innymi użytkowniczkami na dedykowanej stronie www.lorealparis.pl/skin-perfection. Aktywacją wspierającą jest konkurs na Instagramie, na którym przy pomocy hashtagów #skinperfectionkonkurs #jestemtegowarta zbudowana została społeczność dziewczyn pokazujących realizację postanowień noworocznych.

Pełną obsługę aktywacji, od pomysłu, poprzez działania contentowe i komunikacyjne, po stworzenie serwisu internetowego, wszystkich kreacji bannerowych i materiałów POS zapewniła agencja KAMIKAZE.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij