Znamy wyniki plebiscytu RE:PL - Polski Rebranding Roku 2015

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Znamy wyniki plebiscytu RE:PL - Polski Rebranding Roku 2015

24. stycznia 2016 zakończyła się trzecia edycja plebiscytu RE:PL – Polski Rebranding Roku. W konkursie udział wzięło 27 kandydatur, z czego 10 zostało poddanych finałowemu głosowaniu, w którym czytelnicy Branding Monitora wyłonili zwycięzcę.

Podobnie jak rok temu, tygodniowa walka na głosy wywoływała duże emocje. W głosowaniu oddano ich ponad 10 tysięcy, z czego 4,2 tys. zgarnął tegoroczny zwycięzca – x-kom. Swój rebranding przeprowadził z pomocą agencji BNA, a ogłosił go w październiku ubiegłego roku. x-kom otrzymał także Wyróżnienie Organizatora za koncepcję kompleksowej identyfikacji dla silnej i nowoczesnej marki, łączącej estetykę minimalizmu z dynamiką zastosowanych kolorów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Drugie miejsce zajęło Miasto Słupsk, za sierpniową zmianę identyfikacji dokonaną przez Rio Creativo. Profesjonalny rebranding uporządkował miejski system wizualny, który powinien stać się wzorem dla podobnych działań w innych polskich miejscowościach.

Trzecie miejsce, po emocjonującej walce, zajęła ostatecznie firma Femax z Gdańska, dla której zmianę szat w listopadzie 2015 przygotowała agencja Visane. Głosujący docenili olbrzymi postęp w jakości identyfikacji, który dokonał się wraz z przeprowadzonym rebrandingiem.

RE:PL – Polski Rebranding Roku jest organizowanym przez Branding Monitor corocznym plebiscytem, który ma na celu docenienie i wyróżnienie profesjonalnych przemian wizualnych, dokonujących się w naszym kraju. Tegoroczna edycja była już trzecim wydaniem konkursu. Wszyscy, którzy nie zdążyli zagłosować, będą mieli okazję zrobić to za rok. Do tego czasu warto śledzić informacje o rebrandingach oraz przygotowywać się na kolejną edycję plebiscytu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij