Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Marcin Żukowski objął stanowisko Team Leadera w agencji interaktywnej Mint Media i będzie koordynował pracę zespołu Accountów

Żukowski jest w Mint Media od 2012 roku. Początkowo obejmował stanowisko PR Managera, później Content Managera, a na końcu Accounta.
O autorze
1 min czytania 2016-01-26

Wcześniej pracował w ARBOinteractive i Stowarzyszeniu MłodaRP. W obu firmach zajmował się organizacją eventów i szkoleń oraz działaniami PR. A swoją karierę zawodową rozpoczął jako szesnastolatek w CD Projekcie, gdzie zajmował się tworzeniem polskiej wersji strony Football Managera 2005.

Moja kariera w Mint Media z każdym rokiem nabiera tempa. Awans na stanowisko Team Leadera to z jednej strony wyraz uznania dla mojej pracy, a z drugiej wyzwanie, które motywuje mnie do jeszcze bardziej wzmożonego działania – komentuje Marcin Żukowski.

Jestem przekonany, że Marcin świetnie spełni się w nowej roli. Jest z nami od kilku lat, więc znam jego możliwości i umiejętności. Nie bez powodu zdecydowaliśmy się powierzyć mu nowe, odpowiedzialne stanowisko – dodaje Paweł Karaś, CEO Mint Media.

Marcin Żukowski wykłada social media i prowadzenie biznesu online na Uczelni Łazarskiego.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj