Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Dzieci potwierdzają – Kubuś 100% to czysty sok

W spotach marki dzieci sprawdzają soki Kubusia. Dwie rezolutne, młode testerki stwierdzają jednogłośnie, że Kubuś 100% to perfekcyjnie czysty sok, a mały Franio daje nam do zrozumienia, że Kubuś to synonim samego soku.
O autorze
1 min czytania 2016-02-01

Wnioski małych ekspertów są zatem zgodne – najmłodsi doceniają, że Kubuś to sok na 100%!

W zabawnych spotach, emitowanych w największych stacjach telewizyjnych, takich jak Polsat czy TVN, dzieci sprawdzają właściwości Kubusia 100%. Dociekliwe dziewczynki oceniają perfekcyjną czystość soku – okazuje się, że Kubuś jest „czysty na 100%”. Natomiast sprytny Franio, choć ma pewne trudności z idealną dykcją, to doskonale wie, że zamiast mówić  „sam sok”, równie dobrze można powiedzieć „Kubuś 100%”. Werdykty  dzieci są jednoznaczne – soki Kubusia to czysty sok owocowy i nic więcej!

Sok 100% to produkt bez dodatku cukru, bez konserwantów i sztucznych barwników. Kubuś 100% Jabłko powstaje z najwyższej jakości, starannie dobranych i wyselekcjonowanych jabłek. Kubuś 100% Multiwitamina to smakowity mix owocowych smaków wzbogacony witaminami. Do oferty soków niedawno dołączył smak Jabłko-Marchew, czyli połączenie najwyższej jakości jabłek z delikatną w smaku mazurską marchwią, które tworzy pyszną i zdrową kompozycję.

Kubuś 100% jest dostępny w wygodnym, lekkim, plastikowym opakowaniu z dzióbkiem, które można zabrać ze sobą wszędzie. Dzięki temu rozwiązaniu produkt jest idealnym pomysłem na drugie śniadanie w szkole i stanowi codzienną porcję warzyw i owoców, którą można zabrać ze sobą na wynos.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja odpowiedzialna za kreację: Brasil
Dom mediowy: Mindshare
Start kampanii: 1.02.2016 r.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się