Pomysł na „przydasie” w nowej kampanii agencji Publicis i VML Poland dla Orange

Stare telefony lub tablety nie muszą wypełniać zapomnianych szuflad i czekać tam na moment, gdy się jeszcze raz przydadzą. Orange zachęca, by tzw. „przydasie” przynieść do salonu Orange, przenieść numer i otworzyć konto w Orange Finanse.
O autorze
1 min czytania 2016-02-02

Osoby, które tak zrobią, mogą liczyć nawet na 300 zł na koncie bankowym. O nowej, nietypowej promocji informuje kampania przygotowana przez agencję Publicis. W rolach głównych występują Olga Bołądź i Tomasz Schuchardt. Działania komunikacyjne będą realizowane w telewizji, radiu, na nośnikach reklamy zewnętrznej i w Internecie. W tym ostatnim przypadku za przygotowanie kampanii odpowiada agencja VML Poland.

„Gromadzenie starych sprzętów: na wszelki wypadek, na lepsze czasy, bo szkoda wyrzucić, to coś, co wszyscy znamy z własnego życia. Ile razy dochodzi na tym tle do partnerskich utarczek. Tymczasem Orange wychodzi naprzeciw potrzebom klientów, oferując proste rozwiązanie dotyczące nieużywanych już telefonów i tabletów. Opowiadamy o tym, prezentując typową historię z życia dwojga partnerów. Temat traktujemy jednak z przymrużeniem oka, a pomagają nam w tym wykreowani przez nas bohaterowie – mieszkańcy pewnego apartamentowca” – powiedziała Monika Zaręba, Account Director w agencji Publicis.

Spot telewizyjny obejrzą widzowie kanałów należących do stacji TVP, TVN i Polsat. W przypadku radia kreacje będą emitowane m.in. na falach Radia Zet i RMF.

Spot telewizyjny można obejrzeć pod adresem:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Monika Zaręba (Account Director), Magda Samek (Account Supervisor), Magda Szlasa (Account Manager), Konrad Piasecki (Strategia), Paweł Merecz (Chief Creative Officer), Łukasz Żukowski (Junior Copywriter) i Wioleta Kucha (Junior Art Director).

Agencja VML Poland, odpowiedzialna za internetową odsłonę kampanii, przygotowała trzy interaktywne spoty (prerolle), które opublikowane zostały jako formaty reklamowe w serwisie YouTube. Każdy z nich kończy animowana plansza kierująca na stronę internetową, gdzie można poznać szczegóły oferty.

Słuchaj podcastu NowyMarketing



NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

„By skutecznie zatrzymać uwagę internauty, który naturalnie po 5 sekundach chce kliknąć w przycisk pomiń (skip ad), postawiliśmy na wciągające zabawne sytuacje i dialogi głównych bohaterów spotów” – powiedział Marcin Strzałkowski, Associate Creative Director w VML Poland.

Stronę Klienta reprezentowali: Paweł Patkowski (Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej), Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C), Anna Kopytko–Świtkiewicz Główny Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej, Dominika Witkowska (Starszy Specjalista ds. Komunikacji Internetu i BTL), Tomasz Sulewski (Head of Social Media Strategy & Coordination). Firmy współpracujące przy kampanii: Platige Image, Orka Film i Lunapark. Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Initiative Media. Reżyserię spotu i kreacji internetowych powierzono Árniemu Ólafurowi Ásgeirssonowi.