VML Poland i H&M w koncercie na żywo przełamują słodką konwencję Walentynek

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
VML Poland i H&M w koncercie na żywo przełamują słodką konwencję Walentynek

8 lutego wystartowała H&M LoveSongs – akcja przygotowana przez agencję VML Poland, w której miłosne historie nadesłane w komentarzach przez użytkowników Facebooka zamienią się w zadziorne piosenki zaśpiewane przez Czesława Mozila. Jej finał odbędzie się w Dniu Zakochanych, 14 lutego.

Wówczas w ramach live streamingu na facebookowym profilu marki H&M artysta zaśpiewa piosenki inspirowane historiami opisanymi przez uczestników zabawy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Idea akcji H&M LoveSongs polega na zmianie historii miłosnych, zarówno tych wesołych, jak i smutnych, tragicznych czy nietypowych w piosenki o miłości śpiewane przez Czesława Mozila. W zabawie może wziąć udział każdy, kto w komentarzu na facebookowym evencie marki H&M podzieli się ciekawą historią miłosną i wskaże osobę, której Czesław Mozil ma zadedykować piosenkę stworzoną na podstawie opisanego zdarzenia.

H&M LoveSongs to akcja niestandardowa – zarówno od strony mechanizmu, technologii, jak i samego jej charakteru. Korzysta z najnowszej funkcji Facebooka, która pozwala na przesyłanie wideo na żywo. Błyskawiczna publikacji koncertu powoduje, że interakcja nabierze nowego wymiaru, a jego uczestników zaangażuje w coś, co dopiero powstaje. Artysta, którego zaproszono do współpracy, idealnie pasuje zarówno do formy koncertu, jak i tematu, który opiera się na potraktowaniu Walentynek z przymrużeniem oka.

8 lutego wystartował facebookowy event „H&M Love Songs”, z poziomu którego każdy może zgłosić miłosną historię z dedykacją. Akcję wpierać będzie kampania reklamowa na Facebooku.

Walentynowy koncert na żywo wystartuje 14 lutego o godzinie 12:00. Czesław Mozil wraz ze swoim zespołem zagra i zaśpiewa na żywo piosenki napisane na podstawie najciekawszych zgłoszeń. Każda ze zwycięskich piosenek zostanie od razu zmontowana w krótki film z dedykacją.

Za pomysł, kreację i realizację akcji odpowiada agencja VML Poland, za produkcję wideo – Sputnik Studio. Za planowanie, zakup i optymalizację mediów odpowiada VML Poland.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij