Dom mediowy MullenLowe MediaHub wygrywa przetarg na obsługę marki Selgros Cash&Carry

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dom mediowy MullenLowe MediaHub wygrywa przetarg na obsługę marki Selgros Cash&Carry

Dom mediowy MullenLowe MediaHub (wcześniej Lowe Media) rozpoczął współpracę z nowym klientem, firmą Transgourment Polska, właścicielem marek Selgros Cash&Carry i Transgourmet.

Współpraca została nawiązana po wygranym przez dom mediowy przetargu. W przetargu brały udział cztery domy mediowe.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Efektem współpracy jest kampania, która jest pierwszą kampanią wizerunkową marki Selgros Cash&Carry w masowych mediach. Wystartowała na początku lutego i prowadzona jest głownie w telewizji.

Kreację do kampanii przygotowała agencja Saatchi&Saatchi.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij