Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Focus Advantage – wzmocnienie zespołów obsługi klienta i strategii

Wiktoria Szymaniak – senior account manager - wzmocniła team obsługi klienta. Michał Jasiński dołączył do działu strategii i objął stanowisko digital strategy managera.
O autorze
1 min czytania 2016-02-10

Wiktoria Szymaniak – senior account manager – wzmocniła team obsługi klienta. W branży reklamowej od 2009 roku. Przez te lata zdobyła doświadczenie w kompleksowej realizacji projektów BTL i ATL,   z uwzględnieniem kampanii POSM oraz projektów eventowych. Obsługiwała marki z portfolio: CEDC, Agros, Nova, IKEA Centres Polska S.A., Grupa Żywiec, SHELL, Akzo Nobel oraz z zagranicznymi centralami takich klientów jak BIC, Unilever.

Michał Jasiński dołączył do działu strategii i objął stanowisko digital strategy managera. Poprzednio pracował jako strateg, export marketing manager marki KROSS. Na swoim koncie ma również realizację projektów dla takich marek jak: Red Bull, Braun, G-Shock, TP S.A., Orlen, T1, KIA Motors, Eastpak, Diverse, TVN Turbo, MTV Networks, Extreme Channel, TVP 1, TVP Info, TVP Sport, TV4, Radio ESKA, RDC, Radio 4, Radio Kampus, Interia.pl, Onet.pl, Wp.pl, Gazeta.pl.

Współautor książki Macieja Tesławskiego “Praktyka Brandingu”. Prywatnie były zawodnik sportów ekstremalnych, mistrz oraz wicemistrz polski MTB dirt jump. Miłośnik starych samochodów, motocykli i spontanicznych podróży. 

Focus Advantage jest częścią grupy kapitałowej Focus Media Group, w skład której wchodzą również Comfitura – agencja digitalowa oraz Imagine Nation – agencja eventowa.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj