Wiktoria Szymaniak – senior account manager – wzmocniła team obsługi klienta. W branży reklamowej od 2009 roku. Przez te lata zdobyła doświadczenie w kompleksowej realizacji projektów BTL i ATL, z uwzględnieniem kampanii POSM oraz projektów eventowych. Obsługiwała marki z portfolio: CEDC, Agros, Nova, IKEA Centres Polska S.A., Grupa Żywiec, SHELL, Akzo Nobel oraz z zagranicznymi centralami takich klientów jak BIC, Unilever.
Michał Jasiński dołączył do działu strategii i objął stanowisko digital strategy managera. Poprzednio pracował jako strateg, export marketing manager marki KROSS. Na swoim koncie ma również realizację projektów dla takich marek jak: Red Bull, Braun, G-Shock, TP S.A., Orlen, T1, KIA Motors, Eastpak, Diverse, TVN Turbo, MTV Networks, Extreme Channel, TVP 1, TVP Info, TVP Sport, TV4, Radio ESKA, RDC, Radio 4, Radio Kampus, Interia.pl, Onet.pl, Wp.pl, Gazeta.pl.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Współautor książki Macieja Tesławskiego “Praktyka Brandingu”. Prywatnie były zawodnik sportów ekstremalnych, mistrz oraz wicemistrz polski MTB dirt jump. Miłośnik starych samochodów, motocykli i spontanicznych podróży.
Focus Advantage jest częścią grupy kapitałowej Focus Media Group, w skład której wchodzą również Comfitura – agencja digitalowa oraz Imagine Nation – agencja eventowa.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024