San Markos z międzynarodową kampanią dla Danfoss

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
San Markos z międzynarodową kampanią dla Danfoss

Ruszył kolejny etap międzynarodowej kampanii wizerunkowo-produktowej firmy Danfoss, skierowanej głównie do specjalistów - instalatorów. Kampanię przygotowała agencja San Markos.

Na tym etapie w Polsce została przygotowana kampania w mediach branżowych (prasa i internet) oraz materiały sprzedażowe, a w Europie Środkowo-Wschodniej materiały sprzedażowe BTL.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania wystartowała 15 lutego i potrwa do końca kwietnia 2016 roku.

Agencja rozpoczęła współpracę z firmą Danfoss w kwietniu 2015 roku po wygranym przetargu. W zeszłym roku (wrzesień – grudzień 2015) agencja przygotowała strategię komunikacji i zrealizowała pierwszy etap kampanii.

Za zakup mediów odpowiada również San Markos.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij