Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Papaya Team – utalentowani i ambitni w reklamie

Tim Notke – licealny trener koszykówki - zasłynął powiedzeniem: Hard work beats talent, when talent doesn’t work hard (Ciężka praca zawsze wygrywa z talentem, chyba że talent wsparty jest ciężką pracą). Sukces zagwarantować więc może tylko połączenie zdolności i wysiłku w dążeniu do celu.
O autorze
2 min czytania 2016-02-22

Papaya Films to niezależny dom produkcyjny z biurami w Warszawie i Londynie, który specjalizuje się w produkcji contentu, filmów reklamowych, fabularnych oraz teledysków. Zespół Papaya realizuje produkcje na całym świecie. Profesjonalistów, którzy są jego częścią, łączy nie tylko pasja do zawodu i szerokie zainteresowania, ale także ciągła potrzeba rozwoju i entuzjazm w odkrywaniu nowych możliwości. Papaya to tętniąca życiem grupa, której kreatywność stymulują wyjątkowe biuro, zasady obowiązujące w miejscu pracy i otwarta na oścież droga do rozwoju. Ostatnio dużo słyszymy o Papaya także z powodu jedynego w Polsce konkursu dla młodych twórców filmowych – Papaya Young Directors.

Na wiosnę Papaya poszerza swoje szeregi. Nowymi członkami zespołu na Wiślanej wkrótce będą Marta Stawska, Marta Maksym i Filip Kopeć.

Marta Stawska, która obejmie stanowisko koordynatora, to wolny duch i wiecznie poszukująca podróżniczka. Skończyła Ochronę Środowiska na SGGW, Zarządzanie na Politechnice Warszawskiej i ostatecznie trafiła do Warszawskiej Szkoły Filmowej. Pierwsze doświadczenia produkcyjne zebrała w F25 Interactive Production House. Potem współpracowała z Videlec i Film It, a ostatnio jako kierownik produkcji w Fog Content.

Dlaczego chciałam trafić do Papaya? – wyżej w Polsce już nie można. Czuję, że tu jest inny świat, tu nie myśli się o tym co teraz, tylko o tym, jak być stale krok do przodu. Mimo, że kibicuję polskiej kinematografii, mój ulubiony film to „Między słowami” w reżyserii Sofi Coppoli – wysmakowany obraz, pełen niedopowiedzeń. To nieoczywista historia o sprzecznych emocjach, ciepła i nostalgiczna opowieść o samotności, o tworzeniu relacji, o tymczasowości rzeczy, jednocześnie nie pozbawiona humoru. – opowiada Marta Stawska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marta Maksym, nowa kierownik produkcji w Papaya, to fanka planszówek i jazdy na rowerze (i twierdzi, że nie powiedziała tego tylko po to, żeby dostać premię, którą w Papaya dostają ci, którzy rezygnują z auta na rzecz dwóch kół). Na produkcjach reklamowych zjadła zęby pracując dla takich marek jak Danone, Orange, Gilette, Netia, czy Kampania Piwowarska. Na swoim koncie ma ponad 140 realizacji.

Filip Kopeć, to młody, utalentowany student wydziału Organizacji Produkcji Filmowej i Telewizyjnej na PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi,. W Papaya będzie pracował jako asystent produkcji. Niedawno zakończył pracę przy programie dokumentalnym pt. „Pasja. Sposób na życie” dla Canal + Discovery, gdzie pełnił rolę asystenta produkcji i kierownika planu. W rekrutacji pokonał sporą konkurencję. Interesuje się obrazem, więc często można spotkać go w teatrze lub kinie, a kiedy nie kręci pływa na kite’cie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dlaczego Papaya? Bo wyznacza standardy w produkcji filmowej, ma genialną ekipę i jest przyjazna młodym ludziom. Nie mam ulubionego filmu. To tak jakby ojciec miałby wskazać swoje ulubione dziecko. Kocha się wszystkie. – wyjaśnia Filip Kopeć.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Papaya szybko się rozrasta. Żeby być na bieżąco z rozwojem firmy i aktualnymi ofertami pracy warto sprawdzać kanały społecznościowe domu produkcyjnego.