Up zaczyna zabawę z Toys"R"Us

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Up zaczyna zabawę z Toys

Agencja Up rozpoczęła współpracę z Toys"R"Us, największym na świecie sprzedawcą zabawek dla dzieci. Agencja będzie odpowiedzialna za promocję sklepu internetowego, w tym za kreację key visuali, newsletterów, bannerów i innych materiałów na potrzeby komunikacji w internecie.

Up podpisał z klientem umowę na roczną obsługę marketingową. Poza Toys"R"Us, współpraca będzie obejmować działania promocyjne dla drugiej marki właściciela, Babies"R"Us (z artykułami dla niemowląt).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Szukaliśmy kreatywnej agencji, która z sukcesami działa zarówno w branży dziecięcej, jak i w świecie interactive. Up łączy te cechy. Ponadto agencja zachwyciła nas dowcipną prezentacją już na pierwszym spotkaniu – opowiada Magdalena Kimbar, E-Commerce Merchandise & Marketing Coordinator marki Toys"R"Us.

– Mamy już wieloletnie doświadczenie w branży produktów dla dzieci i wiemy, że to przyjemna kategoria, chociaż jednocześnie wymagająca i pełna wyzwań – mówi Tomasz Graszewicz, Managing and Strategy Director agencji Up.

Agencja ma na koncie owocną współpracę z inną marką z branży dziecięcej – wcześniej stała za sukcesem Endo, producenta ubranek i akcesoriów dla dzieci (zadaniem agencji było wówczas zbudowanie mocnej pozycji nowego e-sklepu przy dużych ograniczeniach budżetowych). Za wieloletnią obsługę tej marki Up został nagrodzony srebrną statuetką Effie w kategorii Long-term marketing excellence w 2013 roku.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij