Saatchi&Saatchi London, Papaya Films i Toyota w służbie nowej generacji SUV!

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Saatchi&Saatchi London, Papaya Films i Toyota w służbie nowej generacji SUV!

Na targach motoryzacyjnych w Genewie Toyota zaprezentowała swój najnowszy model SUVa: C-HR. Do niedawna był to jedynie projekt koncepcyjny – teraz to największa konkurencja m.in. crossovera Nissana Juke’a. To jednak nie jedyna premiera na tych targach.

Globalną reklamę samochodu przygotował polski dom produkcyjny: Papaya Films.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Targi motoryzacyjne w Genewie to prestiż, tradycja i wielka historia czterech kółek (choć regulamin mówi, że samochód może być trzykołowy). Od 1905 roku zaprezentowano tam miliony pojazdów, które tworzyły podwaliny dzisiejszej motoryzacji, a największe koncerny prześcigały się w designie i projektach swoich maszyn. Dzisiaj wydarzenie prezentuje futurystyczną wizją samochodów ekonomicznych, oszałamiających wyglądem i wykorzystujących najnowocześniejsze zdobycze techniki.

Premierę wczoraj miał nie tylko sam samochód, ale też globalna reklama nowej C-HR, wyprodukowana przez Papaya i 76 Ltd. Współpraca polskiego domu i japońskiej marki to nie przypadek – Papaya ma już za sobą pracę przy filmach dla modelu Camry i nowego Avensis. Film powstał na zlecenie agencji Saatchi&Saatchi London. Reżyserami spotu są Yann Secouet (który pracował m.in. dla BMW, Garmina i także Toyoty) i David Mould (współpracujący m.in. z Hondą), którzy razem z ekipą pracowali przez trzy dni zdjęciowe w Warszawie. Aby utrzymać auto w tajemnicy przed premierą całość nagrywana była w zamkniętych lokacjach.

"To jest styl życia, zabawa, radość z jazdy" Yann Secouet, reżyser

"Całkowicie nowa technologia, całkowicie nowy design" Alex Nicholson, Saatchi & Saatchi London

"Główna idea jest taka, żeby jak najbardziej efektownie pokazać nowy samochód, który jest najważniejszą premierą Toyoty w ostatnich 10 latach" Wojtek Skiba, Papaya 

Nowy model C-HR i promujący go spot zostały zaprezentowane 1 marca.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij