Marka Gosia sponsorem programu „Hell’s Kitchen - Piekielna Kuchnia”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marka Gosia sponsorem programu „Hell’s Kitchen - Piekielna Kuchnia”

Z początkiem marca rozpoczęła się kampania telewizyjna marki Gosia. Marka Gosia została sponsorem marcowych odcinków programu „Hell’s Kitchen - Piekielna Kuchnia”. To już piąty sezon programu emitowanego w telewizji Polsat, który swoją premierę miał 1 marca.

Billboardy sponsorskie promujące „Folię do żywności z ucinarką” oraz „Mopa żółtą mikrofibrę” wyświetlane są w najlepszych czasach antenowych w kanałach Polsat, Polsat Cafe i Polsat News.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności marki i pokazanie, że produkty marki Gosia dostarczają unikalnych rozwiązań - sprytnych patentów. W jednym z dwóch spotów prezentowany jest hit marki – Folia do żywności z wbudowaną ucinarką, która jest doskonałym rozwiązaniem dla wszystkich, którzy zmagają się z trudną do podzielenia na kawałki folią spożywczą. Drugi spot przedstawia Mopa żółtą mikrofibrę z gąbka szorującą – jedyny taki produkt na rynku.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij