San Markos wzmacnia dział kreacji

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
San Markos wzmacnia dział kreacji

Do działu kreacji agencji San Markos dołączyła Irena Jagielak, która objęła stanowisko Senior Copywritera. Ma 16 lat doświadczenia w agencjach reklamowych – wcześniej w agencjach Brandplace, McCann Worldgroup, Publicis oraz Grey Worldwide.

Irena Jagielak tworzyła projekty dla takich marek jak: Coca-Cola (Cappy, Sprite, Fanta, Coca-Cola Zero, Kropla Beskidu), L’Oreal, Garnier, Johnson&Johnson (Acuvue), City Handlowy, AXA, Nestle (Winiary, Nesvita), Kompania Piwowarska (Redd’s), Masterfood, Hochland, GSK i Heineken.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Laureatka nagród Silver Drums za kampanie: ketchup Hellmann’s i Sprite (nominacja), oraz Effie za kampanię Redd’s.

Zespołem kreacji San Markos kieruje Marcin Wojtulewicz i Przemysław Słodkowski.

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij