Drogie Panie, proszę ustawić się w kolejce… 8 marca w Internecie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Drogie Panie, proszę ustawić się w kolejce… 8 marca w Internecie

W Polsce Dzień Kobiet większości z nas kojarzy się z czasami PRL, kiedy panie obdarowywane były rajstopami, goździkami czy sztucznymi perłami. Od tamtego czasu wiele się zmieniło - przede wszystkim prawie każda dziedzina życia przeniosła się do Internetu, w którym szukamy inspiracji, porad...

...a także prezentów. Dane zabrane przez firmy: SEMSTORM, Euroflorist, Chocolissimo i Perfumeria.pl potwierdzają, że i Dzień Kobiet znalazł swoje miejsce w Sieci. Jakich fraz związanych z tym szczególnym dniem szukamy w Google oraz jakie produkty cieszą się największą popularnością w tym okresie? I - wreszcie - czy ktoś jeszcze pamięta o podarunkach typowych dla PRL’u?

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Tradycyjnie, 8 marca, wręcza się kobietom kwiaty. Również informacje zebrane przez SEMSTORM potwierdzają, iż to właśnie one w okresie poprzedzającym Dzień Kobiet cieszą się w Google największą popularnością. Najczęściej wyszukiwanymi frazami są wtedy „tulipany” (89 890 wyszukiwań), „kwiaty doniczkowe” (38 780 wyszukiwań) oraz „bukiet kwiatów” (15 570). Dostępne w PRL’u goździki także mają swoich fanów – fraza „goździk” w marcu wyszukiwana jest aż 14 350 razy.

W tym wyjątkowym dniu panowie szczególnie pamiętają o obdarowywaniu kobiet roślinami ozdobnymi, a wzrost sprzedaży w firmie Euroflorist o… 3100% tylko to potwierdza. 8 marca rozchwytywane są bukiety z róż i tulipanów oraz te w różowych tonacjach.

Imponujące wyniki osiąga w tym okresie również Chocolissimo, wytwórca czekoladek, który w okolicy Dnia Kobiet odnotowuje zyski większe o ok. 500%. Czekoladowy telegram (dowolnej treści personalizowane życzenia ułożone z kostek belgijskiej czekolady), Czekoladowy kwiatek oraz Czekoladowy pantofelek to bestsellery, które cieszą się największym zainteresowaniem.

Panowie chętnie wykorzystują słodkości, aby sprawić przyjemność kobietom w dniu ich święta. Świadczy o tym liczba wyszukiwanych fraz związanych ze słodyczami w marcu. Najczęściej wpisywanymi w pole wyszukiwarki zapytaniami są: czekolada (72 480), słodkości (2 860), czy blok czekoladowy (810).

Perfumeria.pl udowadnia z kolei, że również piękne zapachy zdobywają uznanie w oczach panów, którzy tego dnia chętnie obdarowują swoje wybranki perfumami. Sklep w tygodniu poprzedzającym 8 marca rejestruje znaczny, bo aż 23-procentowy wzrost sprzedaży swoich produktów. Najpopularniejszymi są: Giorgio Armani Emporio She, In2U Calvin Klein, Euphoria Calvin Klein oraz La vie est belle.

Wybór perfum nie byłby jednak taki prosty, gdyby nie podpowiedzi Google uzyskane po wpisaniu fraz: „perfumy” (55 670 razy), „damskie perfumy” (6860), „woda toaletowa” (3270). Miłym zaskoczeniem może być fakt, że niemałą popularność w Google odnotowuje również „Pani Walewska” (2440 wyszukiwań), prawdziwa ikona damskich kosmetyków z okresu PRL.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij