Niestandardowe działania Mindshare dla Ubisoft

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Niestandardowe działania Mindshare dla Ubisoft

Nieznana zaraza dziesiątkuje ludność Nowego Jorku i rozprzestrzenia się globalnie. Już jutro dotrze do Polski. Szokujące informacje napływają na bieżąco z serwisu thedivisionnews.pl oraz z Twittera. Czy grozi nam wizja postapokaliptycznego świata?

Nie, to najnowsza kampania promująca grę The Division, opracowana przez dom mediowy Mindshare Polska dla Ubisoft – jednego z wiodących producentów, wydawców i dystrybutorów gier komputerowych na świecie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na potrzeby kampanii przygotowany został dedykowany portal informacyjny – thedivisionnews.plna którym na bieżąco pojawiają się nowe wiadomości o groźnej zarazie. Internauci mogą dowiedzieć się, jak choroba rozwija się w równoległej rzeczywistości w Nowym Jorku i na całym świecie. To ostatnie godziny, zanim zaraza przedrze się do naszego kraju.

Śledzenie rozwoju wypadków umożliwia też bieżąca relacja na Twitterze. Na profilu TDNews_PL internauci obserwują akcję godzina po godzinie, a dzięki komentowaniu – uczestniczą w wydarzeniu „na żywo”.

– Początkowo obawialiśmy się reakcji internautów – wkroczyliśmy na ich teren i straszymy nieprawdziwymi informacjami. Warto było zaryzykować – akcja została bardzo pozytywnie przyjęta przez użytkowników Twittera, którzy śledzą rozwój wydarzeń z zapartym tchem. Takie niestandardowe kampanie pokazują nam, że Twitter – narzędzie wciąż niedoceniane w Polsce – jest świetną platformą do prowadzenia storytellingu, który doskonale angażuje użytkowników – komentuje Bartosz Sikora, Director, Invention, Mindshare Polska.

Scenariusz 14-dniowej historii rozwoju zarazy został przygotowany przez Daniela Gizickiego, na co dzień zajmującego się tworzeniem komiksów o tematyce postapokaliptycznej. Jego twórczość jest dobrze znana wszystkich fanom tego gatunku w Polsce.

Niestandardową promocję nowej gry The Division przygotował zespół Bartosza Sikory, Director, Invention, Mindshare Polska. Premiera gry w Polsce odbędzie się 8 marca br. W ramach promocji na najbliższy czas zaplanowano także szereg działań dodatkowych, m.in. artykuły sponsorowane, wywiady, poradniki survivalowe skierowane do mężczyzn czy „breaking news” w social mediach.

Marka Ubisoft dołączyła do grona klientów Mindshare Polska na początku 2016 roku. Dom mediowy jest odpowiedzialny za opracowanie strategii, planowanie, zakup i optymalizację kampanii produktów Ubisoft w Polsce. Dedykowany zespół realizuje kampanie producenta we wszystkich typach mediów.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij