2013 będzie rokiem mobile’a! Koniec świata odwołany! - raport Mobilepoint

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
2013 będzie rokiem mobile’a! Koniec świata odwołany! - raport Mobilepoint

Przez 12 miesięcy obserwowaliśmy dynamiczny wzrost wydatków na działania mobilne. Z setek kampanii zarejestrowaliśmy dziesiątki zarówno na tabletach jak i na smartfonach.

- Markami bardzo aktywnymi w 2012 roku były Volkswagen, Mercedes, Orange, Castorama, Leroy Merlin, Honda, Kia, Skoda, Ford, Nissan, Microsoft, Nestle i in. Wzmożoną produkcję odnotowaliśmy jeśli chodzi o aplikacje zwłaszcza pod kątem branży bankowej, ale nie tylko: NESCAFE City Calling, Leroy Merlin, Amazing Baby, Plus LTEch Hunter, Przepisy.pl, Gruper, Super Pharm, Heineken - mówi Katarzyna Bednarska, Account Director agencji Mobilepoint.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Przykładów podałam kilka jednak polski rynek obfituje w aplikacje na systemy iOS oraz Android – dodaje Bednarska.

Obecność na smartfonach i tabletach przestała być wisienką na torcie a stała się integralną częścią działań marketingowych. Klienci zrozumieli, że mobile to istotny kanał w dotarciu do internautów.

Jaki będzie rok 2013 dowiecie się z przygotowanego przez agencję Mobilepoint raportu. Raport zawiera prognozy zarówno ekspertów jak i zwykłych użytkowników urządzeń przenośnych.

Link do pobrania.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij