Reklama dnia: What the f**k have you done? Czyli jak w UK promuje się wolontariat

Reklama dnia: What the f**k have you done? Czyli jak w UK promuje się wolontariat

A czego Ty, ku**a, dokonałeś w swoim życiu? W ten sposób fundacja Mellon Educate zwraca się do nas w spocie zachęcającym do udziału w wolontariacie. Mocne? Tak. Ale napewno przyciągające uwagę i zmuszające do chwili zastanowienia. A o to przede wszystkim chodziło.

Twórcy kampanii sięgnęli po dosadny język i poetykę kojarzącą się z produkcjami youtube'erów. Spot trwa 3 minuty, ale gwarantujemy Wam, że nie będzie to czas stracony.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Ciekawi jesteśmy, jak oceniacie takie podejście do kampanii społecznych.

PS

Ciekawe podejście do kampanii społecznych w Polsce zaprezentowały agencje VML oraz K2. Pierwsza tworząc kampanią wspólnie z Ministerstwem Zdrowia "Jak działa zdrowy człowiek - Organizm w dobrym nastroju", a druga przygotowując dla Ministerstwa Spraw Wewnętrznych głośną kampanię ze Smutnym Autobusem w roli głównej (przy okazji polecamy felieton "Smutna historia wesołej branży").

PS 2

Kampanie społeczne pokazują, że często trzeba nas zszokować, by przedrzeć się z odpowiednim komunikatem. Poniżej świetna kampania Guns With History nagrodzona podczas zeszłorocznego konkursu w Cannes (więcej na temat Cannes Lions 2015 znajdziecie tutaj)

PS 3

Tutaj kolejny przykład - tym razem z wykorzystaniem motywu gry. Zobaczcie koniecznie.

PS 4

Zobaczcie również ostatnią kampanię polskiej fundacji Alivia, która pomaga osobom chorym na raka.

PS 5

Tutaj znajdziecie reklamy dnia z poprzednich dni. Mamy nadzieję, że dostarczą Wam inspiracji.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij