Z przymrużeniem oka - 5 rzeczy, których każdy marketer powinien nauczyć się od Barney'a Stinsona

Z przymrużeniem oka - 5 rzeczy, których każdy marketer powinien nauczyć się od Barney'a Stinsona

Barney Stinson, miłośnik kobiet, garniturów i whisky. Czego od tej kultowej postaci serialu „Jak poznałem Waszą matkę” mogą nauczyć się marketerzy? Serialowy Casanova stawiany za przykład? Wbrew pozorom można się od niego sporo nauczyć. Zobaczcie sami!

Na końcu artykułu czeka na Was konkurs, w którym do wygrania są książki Neila Patricka Harrisa „Autobiografia, w której decydujesz Ty!”

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

1. Bądź kreatywnym zawsze i wszędzie

Barney jest znanym podrywaczem i miłośnikiem kobiet. Zatem zacznijmy od tego, w czym Barney był najlepszy. Stinson jest bezkonkurencyjny w podrywaniu kobiet i robi to w magiczny sposób. Z ust naszego Casanovy nie usłyszymy suchych teksów na podryw, które stały się hitem internetu. Barney podrywa kreatywnie. Marketer też powinien być kreatywny i do wszystkiego, co robi, podchodzić twórczo – na swój własny kreatywny i magiczny sposób. Ponieważ, jak widać, da się, a co więcej – efekty procesu twórczego są zadziwiające.

2. Być po prostu „awesome”

Marketerzy z miską popcornu w dłoni i zapartym tchem powinni oglądać serial „Jak poznałem Waszą matkę” i uczyć się, jak być „awesome” w swojej pracy. Barney Stinson radzi: „When I’m sad, I stop being sad and be awesome instead”. Bo kiedy jesteś „awesome”, Twoje pomysły są „awesome”, Twoja praca jest „awesome”, a Twoje notowania... też są „awesome”.

3. Ja nie dam rady? Challenge accepted!

Barney Stinson nie boi się wyzwań. W serialu pojawił się wątek, w którym Stinson założył się z przyjaciółmi, że poderwie dziewczynę mówiącą jak delfin. Jego przyjaciele twierdzili, że to niemożliwe, a Stinson powiedział tylko: „Challenge accepted”, przyjął zadanie na „klatę” i poderwał dziewczynę o głosie delfina. Jak widać, niemożliwe nie istnieje. Dlatego jeśli wydaje Ci się, że dostałeś zadanie, którego wykonanie nie jest możliwe, usiądź chwilę, pomyśl kreatywnie, powiedz: „Challenge accepted” i nadal bądź „awesome”.

4. Pamiętaj, wszystko, co robisz, jest „legendary”

Dobrze, kiedy już podjąłeś się wykonania trudnego zadania, „wystarczy” je ukończyć i sprawić, aby było „legendary”. Bo cokolwiek robi Stinson, takie właśnie jest. Zatem kiedy kultowy Barney wchodzi do baru lub zaczyna szalony wieczór z przyjaciółmi, mówi: „It’s gonna be legen… (pauza) wait for it… (pauza) dary!”. W poniedziałek rano stań w drzwiach pracy i głośno powiedz słowa Stinsona. Od teraz wszystko, co zrobisz, będzie – jakie? – „legendary”!

5. Moje zasady, mój Market Code

Po obejrzeniu wszystkich 209 odcinków serialu w Barney’u Stinsonie można dostrzec dobrego i wrażliwego człowieka. Stinson podrywał dziewczyny, ale miał też swoje zasady, czyli tak zwany „Bro Code”. „Bro Code” to księga z zasadami przyjaźni pomiędzy facetami. Taki Market Code mógłby dotyczyć etycznych zasad panujących pomiędzy marketerami. Czekajcie, nie zabierajcie się jeszcze do pisania, przecież traktujemy to z przymrużeniem oka (tak jak i wszystkie wcześniejsze rady).

To tylko 5 najlepszych cech Barneya Stinsona. W swoim repertuarze ma on całe mnóstwo pozytywnych cech charakteru. Zatem jeśli zainspirowałeś się kultową postacią serialu „Jak poznałem Waszą matkę” i wierzysz, że pomoże Ci ona stać się lepszym marketerem, na Twojej półce powinien znaleźć się tytuł „Autobiografia, w której decydujesz Ty”.

Weź udział w naszym konkursie i wygraj książkę Neila Patricka Harrisa „Autobiografia, w której decydujesz Ty!”. Napisz w komentarzu czego jeszcze marketerzy mogą nauczyć się od Stinsona? Wygrywają 3 najbardziej oryginalne komentarze, udzielone do 25/03/2016 .* Odpowiedzi można także nadsyłać na adres [email protected], w tytule maila wpisując "Konkurs - Barney Stinson".

O książce:

W książce Harris dzieli się pikantnymi anegdotami ze swoich pierwszych dni w LA, tajemnicami zza kulis serialu oraz opisuje swoje rodzinne życie z Davidem, Harper i Gideonem. Książka to rewolucyjny, iście joyce’owski interaktywny eksperyment napisany w lekkim, przystępnym stylu, w którym aktor, celebryta pozwala czytelnikowi kierować własnym życiem.

Wydawnictwo Laurum. Więcej o książce na stronie.

*Na potrzeby wysyłki nagród dane zwycięzców zostaną przekazane ContentHouse z siedzibą przy ul. Bolesława Prusa 10/17, 30-109 Kraków, NIP 6772393511.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij