AW+British American Tobacco

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
AW+British American Tobacco

Agencja Warszawa, w wyniku rozpisanego przetargu, została wybrana nową agencją obsługującą British American Tobacco Polska.

AW zajmie się zarządzaniem relacjami z konsumentami marek z portfolio BAT, w szczególności tworzeniem platform lojalizacyjnych, aktywacji konsumenckich oraz aplikacji wspierających marketing one-to-one. Z ramienia agencji koordynacją projektu zajmie się Katarzyna Grzeszczak, a także Piotr Mach - Client Service Director w Agencji Warszawa.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij