Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Marta Ogrodniczak dyrektorem ds. trade marketingu w Kompanii Piwowarskiej

Marta Ogrodniczak, dotychczasowy dyrektor sprzedaży w regionie południe, obejmie stanowisko dyrektora ds. trade marketingu w Kompanii Piwowarskiej. Zastąpi na tym stanowisku Krzysztofa Kaczmarka.
O autorze
1 min czytania 2016-04-07

Marta Ogrodniczak rozpoczęła pracę w Kompanii Piwowarskiej w 2004 roku. Zaczynała jako asystentka wiceprezesa ds. sprzedaży i dystrybucji. Dzięki swojemu zaangażowaniu, chęci uczenia się i pasji do osiągania wyników, pełniła w KP różne funkcje specjalistyczne i kierownicze w trade marketingu (m.in. dyrektor kanału sprzedaży).  Zajmowała się  między innymi markami Żubr i Dębowe Mocne. W 2013 roku Marta Ogrodniczak objęła stanowisko dyrektora sprzedaży w regionie południe. 

W tegorocznej edycji plebiscytu Wschodzące Gwiazdy Biznesu „Rzeczpospolitej”, w którym czytelnicy wybierają najlepsze młode liderki, które w swojej karierze zawodowej osiągnęły znaczące sukcesy, zajęła trzecie miejsce.  

Moim sukcesem jest fakt, że od dwunastu lat pracuję w jednej firmie, mimo zawodowego ADHD. Mój pracodawca zrozumiał, że muszę często dostawać nowe projekty by utrzymać wysoki poziom sprawczości. Firma na tym zyskuje i ja, która karmi się ciągłą zmianą. – mówi Marta Ogrodniczak, dyrektor ds. trade marketingu w Kompanii Piwowarskiej.

Marta wierzy, iż: „czekanie jest najgorszą strategia w biznesie”. Dlatego zamiast oddawać wpływ i kontrolę nad sytuacją komuś lub czemuś innemu, zawsze aktywnie działa na rzecz realizacji celu. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marta Ogrodniczak ukończyła stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu, oraz strategie sprzedażowe na poznańskiej Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu, a także jest absolwentką London Business School, gdzie zdobyła tytuł Executive Master of Business Administration.  

Słuchaj podcastu NowyMarketing