Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Tomasz Wnuk w RTB House

Tomasz Wnuk, dotychczasowy Managing Director CEE w Integer.pl, rozpoczyna współpracę z RTB House – firmą technologiczną specjalizującą się działaniach reklamowych opartych na zaawansowanych scenariuszach retargetingowych.
O autorze
1 min czytania 2016-04-07

Objął nowo utworzone stanowisko Commercial Head of Global Deals.

Tomasz Wnuk zajmie się w RTB House pozyskiwaniem nowych reklamodawców o zasięgu międzynarodowym, a także planowaniem i realizacją strategii długofalowej współpracy z globalnymi klientami spółki.

Jak podkreśla Daniel Surmacz, Chief Operating Officer RTB House, skupienie w jednym ręku całej odpowiedzialności za międzynarodową współpracę z reklamodawcami pozwoli na optymalizację globalnych procesów sprzedażowych. – Wchodzimy na kolejne rynki i coraz częściej realizujemy dla naszych klientów kampanie retargetingowe w kilku krajach jednocześnie. Jestem przekonany, że Tomek, dzięki doświadczeniu w rozwoju międzynarodowych projektów, świetnie sprawdzi się w roli partnera do rozmów z największymi reklamodawcami sektora e-commerce na świecie – podkreśla Surmacz.

Wnuk przez ostatnie 4,5 roku był związany z Grupą Integer.pl (2011-2015), gdzie pełnił różne role, w ramach których zarządzał zespołami sprzedażowymi. W ostatnim czasie odpowiadał m.in. za międzynarodową ekspansję Paczkomatów® na rynki Europy Środkowo-Wschodniej. Wcześniej doświadczanie zdobywał w Orange (2007-2011), gdzie kierował wydziałem analiz. Jest absolwentem ekonomii Szkoły Głównej Handlowej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj