Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Rekord polskiej kampanii Lidl na Instagramie

Kampania Lidl Polska osiągnęła najlepszy w regionie EMEA wynik działań reklamowych na Instagramie w kategorii Retail. Zmiana na wskaźniku Brand/Product Awareness +17 punktów procentowych (przy średniej globalnej +7 p.p.) to jak dotąd najlepszy wynik w historii tej platformy w EMEA.
O autorze
1 min czytania 2016-04-12

Dodatkowo, kampania osiągnęła wzrost wskaźnik Ad Recall na poziomie +41 punktów procentowych (wynik wyższy od 96 procent zrealizowanych kampanii w EMEA, średnia globalna to +23 p.p.). Posty wideo 3D zostały obejrzane ponad 500 tysięcy razy.

Celem kampanii na Instagramie było wsparcie promocji na świąteczną książkę kucharską Lidla „Ryby są super”, a działania prowadzone były w okresie 1-19.12.2015. Pierwsza kampania reklamowa Lidla w tym serwisie społecznościowym dotarła do ponad 70% osób w grupie docelowej marki na Instagramie. Dodatkowo, wykorzystanie tego kanału w okresie poprzedzającym Boże Narodzenie pozwoliło przebić się przez świąteczny clutter. 

Osiągnięcie takich wyników możliwe było dzięki dopasowaniu contentu do kanału, w którym kluczowe są piękne i wysokiej jakości kreacje. Agencja VML Poland we współpracy z zespołem social media Lidl Polska stworzyła serię postów opartych na zdjęciach i video 3D prezentujących książkę, w której Dorota Wellman i Karol Okrasa zawarli 80 przepisów na ryby i owoce morza. Ponieważ Lidl inspiruje wszystkich pasjonatów gotowania, poprzez posty wzbudzano apetyt na potrawy z ryb i ich przygotowanie z pełną inspiracji książką „Ryby są super”.

W ramach działań przeprowadzono także konkurs. Odpowiadając na pytanie „Dlaczego ryby są super?” w formie komentarza zamieszczonego pod postem konkursowym w serwisie Instagram można było wygrać egzemplarze książek z autografem Karola Okrasy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zapoznaj się z case study >> 

Lidl Polska na Instagramie >>

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Przy tworzeniu kampanii agencja VML Poland wraz z zespołem social media Lidl Polska współpracowała z Creative Shop’em i bezpośrednio z zespołem Instagram.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się