Ambasadorzy Werther's Original otrzymali paczki z nowymi cukierkami Werther's Original Creamy Filling dla siebie oraz swoich znajomych. Ich zadaniem będzie podzielenie się swoim doświadczeniem z jak największą liczbą znajomych zarówno offline jak i online. Rekomenduj.to będzie inspirować, angażować konsumentów w działania w social mediach budując w ten sposób rozgłos wokół samego produktu. W kampanii uczestniczą również blogerzy. W ramach projektu zostanie przeprowadzony dodatkowo konkurs konsumencki pod adresem swiatkarmelu.pl.
Buzz dla Werther's Original
Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
- Autor: inf. prasowa 13.04.2016
- 2 min czytania

Agencja Buzz. właściciel platformy Rekomenduj.to, rozpoczęła kampanię marketingu rekomendacji dla marki Werther’s Original. Celem kampanii jest budowa świadomości wokół nowego produktu – Werther’s Original Creamy Filling.