Wzmocnione zostały m.in. zespoły: plannerskie, buyingowe, SEM, Paid Social, ecommerce, dział graficzny oraz performance.
50-tą osobą, która dołączyła do zespołu Value Media jest Anna Rama, która objęła stanowisko Senior Communication Plannera. Anna odpowiada za obsługę marek L’Oréal Paris z dywizji CPD. Raportować będzie do Jakuba Ignaczaka, Communication Directora. Przez ostatnie dwa lata związana była z Grupą Media Direction, gdzie jako Senior Media Planner pracowała m.in. dla Dr.Oetker, Mango, Sage oraz PSA (Peugeot, Citroën). Wcześniej zdobywała doświadczenie w Eveline Cosmetics.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Tak dynamiczny wzrost zatrudnienia to efekt pozyskania globalnych, dużych marek, z którymi umowy mają charakter długofalowy: m.in. L’Oreal, Idea Bank, TUI, Amazon, Tchibo, a ostatnio również klient z branży IT – nazwa.pl.