Według YouTube Ads Leaderboard w marcu spoty wykorzystujące wizerunek Cesarza, w którego wcielił się polski aktor Jacek Braciak zajęły dwa miejsca na podium na liście najchętniej oglądanych przez polskich internautów.
Aktualnie prowadzony jest drugi etap kampanii, której celem jest repozycjonowanie marki Carrefour. Opublikowane zostały trzy spoty rozwijające komunikację z Napoleonem. W wiosennej odsłonie Cesarz zarządza trzy manifesty: „Zdrowa półka w Carrefour”, „W ogrodzie można wszystko” oraz „W służbie świeżości”, materiały dostępne są również na stronie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za planowanie i zakup mediów w Internecie podczas trwania wszystkich etapów kampanii odpowiada K2 Media.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024