Rusza kampania Vision Express „Lustro”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rusza kampania Vision Express „Lustro”

Kampania przygotowana przez agencją San Markos startuje w VOD i Internecie. Potrwa do końca maja 2016.

Koncept kreatywny wykorzystany w spotach pokazuje lustrzane odbicie tej samej osoby w różnych stylizacjach i przekłada się na ideę noszenia okularów i soczewek kontaktowych na przemian, w zależności od codziennych potrzeb i sytuacji. W ramach kampanii pokazane zostaną cztery spoty (15 i 30 sekundowe).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja San Markos przygotowała strategię komunikacji, kreację, produkcję ATL i online. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink. 

Vision Express i San Markos współpracują na stałe od 2014r. Efektem dotychczasowej współpracy było stworzenie nowej strategii  i platformy komunikacyjnej, która już od ponad roku występuje w wielu kanałach komunikacji i edukuje na temat dbania o oczy oraz zwraca uwagę na potrzebę regularnego badania wzroku. Jednocześnie marka silnie komunikuje ofertę cenową, w tym wyjątkowe promocje dla konsumentów.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij