Koźmiński gra dla WOŚP

Już w ten weekend w całej Polsce na ulicy zagra Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Akademia Leona Koźmińskiego dołącza do akcji, wystawiając na aukcję charytatywną studia podyplomowe z marketingu internetowego o wartości prawie 7 tys. zł.
O autorze
1 min czytania 2013-01-11

Osoba która je wylicytuje zyska podwójnie – wesprze akcję Jurka Owsiaka i załapie się na studia z najmodniejszego chyba kierunku. Działania marketingowe przenoszą się coraz wyraźniej do internetu. Ogromna popularność mediów społecznościowych, blogosfera i marketing mobilny wypierają tradycyjny ATL i stały się najdynamiczniej rozwijającym się biznesem.

– Połączenie kompetencji uznanych praktyków oraz wykładowców ALK posiadających wieloletnie doświadczenie w dziedzinie e-biznesu gwarantuje uczestnikom studiów dostęp do najbardziej aktualnego, kompleksowego i praktycznego know-how w zakresie wykorzystania internetu do celów marketingowych i biznesowych, niezbędnego do biegłego poruszania się w e-marketingu na poziomie operacyjnym i strategicznym – mówi profesor Grzegorz Mazurek, dyrektor programu.

Do północy w dniu finału WOŚP, który odbędzie się w najbliższą niedzielę, 13 stycznia, można licytować na aukcji internetowej czesne na studia podyplomowe „Marketing Internetowy”, których dwa semestry kosztują prawie7 tyś PLN. 

Agencja Lemon Sky, w związku z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, wystawiła na allegro „Niecodzienny dzień z Lemon Sky”. Pieniądze z aukcji trafią bezpośrednio do WOŚP, a zwycięzca będzie mógł poznać pracę agencji od kuchni.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing