Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kultowe misie polarne w roli głównej w nowej kampanii marketingowej Coca-Cola

W rolach głównych, w nowej globalnej kampanii Coca-Cola, wystąpią najbardziej rozpoznawalne ikony tradycji reklamowej marki Coca-Cola, niedźwiedzie polarne. W sprzedaży pojawiła się także limitowana edycja puszek z bohaterami filmu.
O autorze
2 min czytania 2013-01-12

Unikalnym elementem kampanii będzie premiera krótkometrażowego filmu o rodzinie misiów, który zostanie wyemitowany 13 stycznia 2013 r. na antenie TVN zaraz po Faktach oraz na antenie Polsatu po Wydarzeniach.

Kampania wspierana jest w telewizji zapowiedziami 7-minutowego filmu premierowego o misiach polarnych przygotowanego przez studio filmowe SCOTT FREE, Ridleya Scotta. W niedzielę 13 stycznia film będzie miał premierę na antenie TVN zaraz po Faktach oraz na antenie Polsatu po Wydarzeniach, a także tylko w tym dniu będzie wyświetlany w największych kinach w całym kraju.

Po premierze film zostanie udostępniony na stronie marki. 14 stycznia ruszy kampania telewizyjna, nawiązująca do filmu i będzie trwała do końca lutego 2013 r.

Dla kolekcjonerów limitowanych opakowań, Coca-Cola przygotowała trzy nowe puszki przedstawiające głównych bohaterów kampanii. Limitowana edycja dostępna jest już na terenie całego kraju, we wszystkich kanałach sprzedaży.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

W kampanii znajdą się także elementy zabawy, począwszy od akcji promocyjnych w kinach, gdzie całe rodziny będą mogły wspólnie bawić się na multimedialnych podłogach i wygrywać zestawy limitowanych puszek Coca-Cola, poprzez wirtualną Wyspę Arktyczną https://www.cocacolaarcticisland.com/, która stanowi platformę interaktywnych gier z misiami w roli głównej, aż po śledzenie perypetii niedźwiedziej rodziny na Facebooku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Polską adaptację spotu przygotowała agencja McCann Ericsson. Zakup mediów nadzoruje dom mediowy Starcom. Działania w Internecie prowadzi agencja K2, a za wsparcie PR odpowiada agencja Edelman Polska.

Misie polarne w tradycji reklamowej Coca-Cola

Pierwszy plakat reklamowy Coca-Cola z misiami polarnymi pojawił się we Francji w 1922 roku i przez kolejne 70 lat niedźwiedzie raczej sporadycznie gościły w reklamie drukowanej napoju. W 1993 roku The Coca-Cola Company dokonała zdecydowanej zmiany w strategii marketingowej i zaprezentowała kampanię „Zawsze Coca-Cola”, przygotowaną przez Creative Artists Agency, późniejsze Edge Creative. Kampania składała się z 27 różnych reklam skierowanych do konkretnych grup odbiorców. Reklamy obiegły cały świat i pokazały szereg innowacyjnych rozwiązań technicznych, takich jak np.: animacja komputerowa. Jednym z takich spotów była reklama pt. „Zorza polarna”, która spopularyzowała animowane niedźwiedzie polarne jako jeden z najbardziej rozpoznawalnych symboli marki Coca-Cola. W reklamie misie oglądały zorzę polarną popijając z butelki napój Coca-Cola.

Od czasu debiutu w 1993 roku, pojawiło się wiele spotów reklamowych z niedźwiedziami polarnymi, między innymi dwie reklamy z okazji Olimpiady w 1994 roku. W jednej z nich niedźwiedź zjeżdża ze skoczni narciarskiej a następnie szybuje w dal. Misie polarne zostały także wykorzystane w świątecznym spocie, w którym wybierały wspólnie drzewko bożonarodzeniowe.