Piłkarski puchar Euro 2012…na komórce

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Piłkarski puchar Euro 2012…na komórce

Hypermedia Isobar stworzyła grę EuroNoid, w której każdy może poprowadzić polską drużynę do zwycięstwa i rywalizować z graczami z całego świata.

Gra EuroNoid pozwala na międzynarodową rywalizację graczy, których wyniki prezentowane są we wspólnym rankingu. Każdy może przekonać się jak wypada na tle zawodników z całego świata. EuroNoid to połączenie kultowego Arkanoida z piłką nożną. Aby zagrać wystarczy pobrać darmową aplikację ze sklepu Google Play (wkrótce także wersja na iOS).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Grę zaczynamy od wyboru jednej z 16-tu drużyn biorących udział w Euro 2012. Aby zdobyć puchar gracz musi wygrać w sumie cztery mecze, których poziom trudności stopniowo rośnie. Każdy z nich składa się z dwóch 45-sekundowych „połówek”, rozgrywki są więc szybkie i dynamiczne. Gracz zdobywa punkty, gdy piłkę ma jego drużyna, a traci je, gdy przejmuje ją przeciwnik. Aby dodać element strategii, na każdej planszy zawodnicy są rozstawieni w inny sposób, co powoduje, że za każdym razem musimy zastosować inną taktykę podań. Za każdy wygrany mecz gracz otrzymuje dodatkowe punkty, podobnie jak za wygranie całych mistrzostw. Suma punktów zdobyta przez gracza w trakcie turnieju wyświetlana jest w rankingu, który prezentuje też 20 najlepszych wyników zawodników z całego świata.

Grę stworzyła specjalizująca się w komunikacji digital agencja Hypermedia Isobar. - Naszym celem było stworzyć prostą, acz grywalną aplikację, która wpisuje się w bieżące wydarzenia, angażuje społeczność kibiców i pozwala każdemu okazać wsparcie naszej reprezentacji, bo nic tak dobrze nie oddaje siły drużyny czy marki, jak tysiące ludzi, którzy wierzą w jej sukces – powiedział Jarek Rzepecki, szef działu Mobile w Hypermedia Isobar.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij