Konkurs IAB Polska i SGH: do wygrania studia i płatne staże

IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa zapraszają do uczestnictwa w konkursie na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego. Dla zwycięzców studia podyplomowe na SGH i płatne staże. Patronat nad konkursem po raz drugi objęła Barbara Kudrycka, minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
O autorze
1 min czytania 2013-01-10

Konkurs na najlepszą pracę dyplomową organizowany przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska przy współpracy z Szkołą Główną Handlową jest efektem szeroko zakrojonych działań edukacyjnych jakie IAB Polska prowadzi już od ponad 4 lat. Jednym z podstawowych elementów tych poczynań jest tworzenie innowacyjnych programów studiów oraz przedmiotów z zakresu marketingu internetowego na uczelniach wyższych w Polsce.

Konkurs skierowany jest do studentów oraz absolwentów uczelni wyższych. Do udziału w konkursie dopuszczone są prace magisterskie, licencjackie oraz inżynierskie z zakresu marketingu internetowego obronione w okresie od 01.01.2007 r. do 03.02.2013 r.

Celem konkursu jest skierowanie uwagi studentów na marketing internetowy oraz promocja internetu jako medium reklamowego.

Patronat honorowy nad konkursem objęła minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego – Barbara Kudrycka. To już drugi z rzędu patronat Ministerstwa.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Harmonogram konkursu

  • 18.12.2012 – 03.02.2013 – Zbieranie prac
  • 03.02.2013 – 08.02.2013 – I etap – oceny prac dokona przedstawiciel Szkoły Głównej Handlowej
  • 09.02.2013 – 20.02.2013 – II etap – sprawdzanie prac przez Jury
  • 21.02.2013 – 24.02.2013 – Spotkanie Jury w celu wyboru pracy
  • 01.03.2013 – Ogłoszenie wyników

Zgłoszenie powinno zawierać:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • 2 Płyty CD wraz z nagraną pracą dyplomową przy czym imię i nazwisko autora, imię i nazwisko promotora oraz nazwa uczelni powinna zostać usunięta z pracy.
  • Wypełniony oraz podpisany przez autora Formularz Zgłoszenia do Konkursu.
  • Podpisany przez autora pracy Regulamin Konkursu.
  • Dowolny dokument z uczelni wyższej potwierdzający uzyskanie pozytywnej oceny z obrony pracy dyplomowej (np. zaświadczenie z dziekanatu, ksero dyplomu)

Nagrody

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • Najlepsza praca dyplomowa (magisterska): indeks na rozpoczynającą się w marcu 2013 roku edycję Studiów Podyplomowych Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej 
  • Pozostałe nagrodzone prace: miesięczne płatne praktyki

Organizator: Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska

Współorganizator: Szkoła Główna Handlowa