Nikon opublikował raport CSR za 2012 rok

Nikon opublikował raport z działań w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu (ang. Corporate Social Responsibility, skrót CSR) za rok 2012, w którym potwierdzono priorytety firmy łączące rozwój biznesowy z zaangażowaniem na rzecz społeczeństwa.
O autorze
1 min czytania 2013-01-08

Od 2001 roku Nikon Corporation systematycznie publikuje raporty zawierające opis działań na rzecz zrównoważonego rozwoju. Przekazują one w uporządkowanej i przejrzystej formie najważniejsze informacje związane z działaniami CSR firmy. W raporcie podsumowującym 2012 rok zostały szczegółowo opisane aktywności z różnych obszarów działalności firmy – od tworzenia przyjaznego środowiska pracy dla pracowników, poprzez proces projektowania i produkcji produktów Nikon, po działania związane z ochroną środowiska naturalnego. Raport ma charakter globalny i obejmuje przykłady z całego świata. Wyróżniony został w nim również projekt edukacyjny Nikon Polska – „Twoje zdjęcie. Twoje prawo”, który dotyczy ochrony praw autorskich postrzeganych przez pryzmat fotografii.

– Nikon Polska od kilku lat angażuje się w inicjatywy związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. W ostatnim czasie poszerzyliśmy nasze dotychczasowe działania o dwa nowe projekty: program edukacji fotograficznej “Akcja (foto)edukacja” skierowany do młodzieży szkolnej oraz portal ekologiczny – ekofocus.pl poświęcony ekologicznym kwestiom fotografowania. Szczegóły dotyczące naszej działalności na rzecz ekologii i edukacji można znaleźć na stronie www.nikon.pl w zakładce dedykowanej obszarowi CSR – mówi Magdalena Michalska-Szmidt, kierownik ds.marketingu Nikon Polska.

Raport CSR 2012 firmy Nikon sporządzono w oparciu o „Wytyczne dotyczące sprawozdawczości zrównoważonego rozwoju” organizacji Global Reporting Initiative oraz „Wytyczne dotyczące odpowiedzialności społecznej” Międzynarodowej Organizacji Normalizacyjnej ISO. Raport w języku polskim oraz dodatkowe informacje na temat działań CSR firmy Nikon można znaleźć na stronie www.nikon.pl w zakładce „Świat Nikona”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj