Rusza kampania „Dodaj OFE” przygotowana przez San Markos

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rusza kampania „Dodaj OFE” przygotowana przez San Markos

Kampania realizowana dla Izby Gospodarczej Towarzystw Emerytalnych – Otwarte Fundusze Emerytalne informuje o możliwości przekazania części składek ZUS do OFE do końca lipca, w trakcie trwania tzw. „okna transferowego”.

Zrealizowana przez agencję San Markos kampania „Dodaj OFE” wykorzystuje kreacje graficzne i krótkie filmy, których głównym motywem są tradycyjne formy przetrzymywania oszczędności – w skarpecie, skarbonce i w słoiku - prezentujące ryzyka, jakie wiążą się z brakiem dywersyfikacji sposobów oszczędzania na emeryturę. W ramach współpracy agencja stworzyła landing page dodajofe.pl, a także aplikacje mobilne, gdzie znajdują się wszystkie najważniejsze informacje o OFE oraz oświadczenie do pobrania w celu przyłączenia OFE do ZUS. Realizowana jest także kampania internetowa w Google Display Network oraz na Wirtualnej Polsce. San Markos odpowiada również za działania w social media – między innymi za stronę „Dodaj OFE” na Facebooku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Celem kampanii jest zainteresowanie tematyką emerytalną oraz kierowanie ruchu na stronę www.dodajofe.pl, na której znajdują się informacje dotyczące funduszy oraz okna transferowego. Wszystkie działania będą miały miejsce w Internecie oraz w mediach społecznościowych..

Dzięki zniesieniu niekonstytucyjnego zakazu reklamy OFE możemy komunikować się z osobami pracującymi. Zdecydowaliśmy się na działania o charakterze edukacyjnym, które będą zogniskowane w Internecie, medium umożliwiającym łączenie twórczych rozwiązań komunikacyjnych z dużym poziomem dotarcia. Zainteresowanym OFE i możliwością ich wyboru chcemy zapewnić łatwy dostęp do informacji, a dzięki intrygującym komunikatom chcemy zainteresować funduszami szersze grono uprawnionych do wyboru – mówi Małgorzata Rusewicz, prezes IGTE.

Agencja San Markos przygotowała strategię, kreację kampanii, produkcję materiałów cyfrowych oraz realizuje całość komunikacji. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaOn.

San Markos nawiązała współpracę z IGTE w kwietniu 2016.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij