Nowa kampania Caffetteria Mokate stworzona przez K&Y

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowa kampania Caffetteria Mokate stworzona przez K&Y

Na początku kwietnia wystartowała loteria Caffetteria Mokate, w której codziennie do wygrania są „Karty przyjemności”, czyli przedpłacone karty na zakupy o wartości 100 zł (8 kart dziennie) i 500 zł (2 karty dziennie). Spośród wszystkich zgłoszeń zostanie również rozlosowana nagroda główna...

...w wysokości 100 000 zł.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Promocja wspierana jest ogólnopolską kampanią reklamową, na którą składa się spot reklamowy oraz materiały promocyjne w sklepach i w internecie. Loteria potrwa do 31 maja 2016 r. Więcej informacji pod adresem: http://www.promocjamokate.pl

Nad kreacją i kompleksową obsługą akcji oraz stworzeniem wszystkich materiałów promocyjnych czuwała agencja K&Y, zaś za całościową produkcję spotu reklamowego oraz sesję zdjęciową promującą loterię odpowiada dom produkcyjny Oversee Production.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij