„I’mSaver” - Rób TO z Listonic

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„I’mSaver” - Rób TO z Listonic

Przy mobilnej liście zakupów Listonic wyświetlana jest kontekstowa reklama, z której konsumenci dowiedzą się, ile mogliby zaoszczędzić dzięki programowi mSaver.

mSaver to nowoczesna usługa, która pomaga gromadzić środki na rachunku oszczędnościowym. Do jej promocji wykorzystano nową funkcję aplikacji Listonic. Przewiduje ona, ile będą kosztować produkty zapisane na danej liście zakupów. Dzięki temu reklama mSaver w spersonalizowany sposób pokazuje, ile środków użytkownik mógłby zaoszczędzić.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Po kliknięciu w reklamę, użytkownik Listonic przechodzi na dedykowaną stronę mobilną zawierającą więcej informacji na temat programu mSaver. Promocja w Listonic towarzyszy działaniom OOH prowadzonym w największych sieciach handlowych i kinowych oraz konkursowi „I’mSaver”, który w najbliższych dniach wystartuje na fanpage’u mBanku.

Innowacyjne wdrożenie dla mSaver to efekt pracy dwóch podmiotów. Koncepcja aplikacji narodziła się w odpowiedzialnej za część kampanii agencji Imagine, a jej wdrożenie powierzono firmie Listonic.

Zalety Listonic jako medium reklamowego dostrzegli: Real, Carrefour, Delikatesy Alma,  a także znaczący producenci FMCG, m.in.: Unilever, Indykpol, Tchibo, Kraft Foods, Kupiec, Barilla, Nestle, Winiary, Frosta oraz Storck.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij