Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Jogurty pitne Danone promowane konkursem „Odjazdowe lato”

9 maja wystartowała wakacyjna kampania promująca produkty pitne z portfolio Danone: Ale pitny, Gratka, Danio Shake It oraz Activiado picia. Na zwycięzców czekaja m.in. kamper na tygodniowy wyjazd w wymarzone miejsce i dodatkowo voucher na benzynę o wartości 2000 zł.
O autorze
1 min czytania 2016-05-16

Kampanię przygotowały agencje VML Poland i Y&R. 

– Lato to idealny czas na jogurty pitne. Słoneczne dni sprawiają, że dużo czasu spędzamy na świeżym powietrzu i częściej podróżujemy. Chętniej sięgamy wtedy po jogurty pitne, gdyż oprócz orzeźwienia są pyszną i sycącą przekąską – tłumaczy Andrzej Łojewski, Dyrektor ds. Aktywacji Kupującego i Rozwoju Kategorii w Danone. 

Zadaniem konkursowym jest stworzenie kreatywnego i oryginalnego zakończenia zdania, którego początek będzie co tydzień publikowany na stronie www.latozdanone.pl. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest także zakup przynajmniej jednego z produktów objętych promocją. 

Na zwycięzców czekają cztery tygodniowe wyjazdy kamperem w wymarzone miejsce z voucherem na benzynę o wartości 2000 zł oraz nagrody dodatkowe w postaci dmuchanych kół plażowych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Konkurs trwa 14 tygodni i zakończy się 14 sierpnia 2016 r.

Do wakacyjnej zabawy zaproszono Annę i Marcina Nowaków, którzy jako Wędrowne Motyle prowadzą blog www.gdziewyjechac.pl. Na konkursowej stronie podzielą się oni swoimi inspiracjami na wycieczki kamperem po Polsce.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampania reklamowa obejmuje 10-sekundowy spot emitowany w telewizji oraz Internecie, działania w prasie oraz intensywne działania w punktach sprzedaży.     

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zobacz spot:

Za koncepcję kreatywną odpowiadają agencje VML Poland oraz Y&R. Za przygotowanie i organizację konkursu na stronie www.latozdanone.pl odpowiada VML Poland. Kampanię w sklepach prowadzi Labstore. Planowanie i zakup mediów – MediaCom.