Wystartowała kampania „ale Polska!“

„ale POLSKA!” – pod takim hasłem ruszyła dzisiaj miesięczna kampania internetowa promująca 11 najciekawszych miejsc turystycznych Polski: laureatów cyklicznego konkursu Polskiej Organizacji Turystycznej na Najlepszy Produkt Turystyczny. Obejmie ona Internet, w tym także promocję w mediach...
O autorze
1 min czytania 2016-05-17

…społecznościowych. Potrwa do 13 czerwca br.

Głównym elementem kampanii są krótkie spoty video prezentujące zwycięskie lokalizacje. Zasięgiem obejmie tych wydawców, z których domen korzysta najwięcej internautów*. Wśród nich znajdą się więc zarówno media społecznościowe (Youtube, Facebook), sieć reklamowa Google (blogi, fora, portale), jak również media internetowe o tematyce turystycznej.

Największa oś kampanii będzie nakierowana na serwis Youtube i obejmie promocję spotów wideo (prerolle) oraz kampanię wspierającą (in-­‐Display). Dodatkowo kampania będzie prowadzona na portalu Facebook, gdzie poza wsparciem jej podstawowego nurtu, będzie promowana także sama marka Certyfikatu POT.

Laureaci bieżącej edycji konkursu to 11 miejsc uhonorowanych Certyfikatem Polskiej Organizacji Turystycznej – wyjątkowych w skali naszego kraju, ale też często jedynych tego typu na mapie Europy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Konkurs na najlepszy Produkt Turystyczny to organizowana od 2003 roku inicjatywa mająca na celu wyróżnienie najbardziej atrakcyjnych, nowatorskich i przyjaznych dla turystów miejsc, w których warto spędzić czas wolny.

Wszystkie spoty można obejrzeć w playliście na kanale Youtube Polskiej Organizacji Turystycznej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

* źródło: badanie megapanel, luty 2016.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 

Certyfikat Polskiej Organizacji Turystycznej dla Najlepszego Produktu Turystycznego w 2015 roku otrzymały następujące produkty turystyczne:

  1. KOPALNIA ZŁOTA I ŚREDNIOWECZNY PARK TECHNIKI W ZŁOTYM STOKU- Województwo Dolnośląskie – zdobywca Złotego Certyfikatu.
  2. POLIN MUZEUM HISTORII ŻYDÓW POLSKICH – Województwo Mazowieckie
  3. BIESZCZADZKIE DREZYNY ROWEROWE – Województwo Podkarpackie
  4. WIELKA PĘTLA WIELKOPOLSKI – Województwo Wielkopolskie
  5. MUZEUM ARCHEOLOGICZNE W BISKUPINIE – Województwo Kujawsko-Pomorskie
  6. WAKEPARK SZCZECINEK – Województwo Zachodniopomorskie
  7. STREFA KULTURY W KATOWICACH – Województwo Śląskie
  8. ZOO WROCŁAW SP.ZO.O. – Województwo Dolnośląskie
  9. MAGICZNE OGRODY RODZINNY PARK TEMATYCZNY JANOWIEC – Województwo Lubelskie
  10. FESTIWAL KINETYCZNEJ SZTUKI ŚWIATŁA” LIGHT. MOVE. FESTIVAL – Województwo Łódzkie
  11. EKSPOZYCJA PGE GIGANTY MOCY MIEJSKIE CENTRUM KULTURY W BEŁCHATOWIE – Województwo Łódzkie