Najnowsza kampania ŠKODY i produkcja telewizyjna agencji Opcom

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Najnowsza kampania ŠKODY i produkcja telewizyjna agencji Opcom

W połowie maja rozpoczęła się najnowsza kampanii reklamowa marki ŠKODA, autorstwa agencji reklamowej Opcom. Kampania przebiega pod hasłem „Najmłodsi testują nowe pokolenie ŠKODY”.

Kampania obejmuje działania w telewizji, VOD, kinie, kampanię digital, radiową, outdoorową i prasową, a także materiały POS i landing page kampanii – www.nowaskoda.pl. Dodatkowo w ramach kampanii „Najmłodsi testują nowe pokolenie ŠKODY”, w całkowicie odnowionych salonach dealerskich marki odbywać się będą eventy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja Opcom odpowiada również za koncepcję kreatywną i produkcję spotu telewizyjnego kampanii:

Kampania potrwa do końca czerwca.

Za działania w mediach społecznościowych odpowiada agencja interaktywna Kalicińscy.com.
Za strategię mediową, planowanie i zakup mediów odpowiada MediaCom.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij