Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

endorfina events dla EKSTRAKLASY już po raz czwarty

Blisko 800 osób wzięło udział w uroczystej Gali Ekstraklasy, oficjalnie zamykającej piłkarski sezon 2015/2016. Gala odbyła się 16 maja na Torze Wyścigów Konnych Służewiec w Warszawie. Uroczystość poprzedzona została Ceremonią Wręczenia Trofeum na Stadionie Legii 15 maja.
O autorze
1 min czytania 2016-05-25

Oba wydarzenia odbyły się przy kreacyjnym i logistyczno-produkcyjnym udziale endorfina events. Tegoroczna Gala jest czwartą z kolei organizowaną przez agencję.

W otoczeniu scenografii inspirowanej identyfikacją wizualną Ekstraklasy, po ostatnim meczu ligowym na Stadionie Legii w Warszawie, wręczone zostało przedstawicielom klubu Legia Warszawa trofeum Mistrza Polski 2016. Równolegle na stadionie w Gliwicach przyznano zespołowi Piast Gliwice oraz Zagłębie Lublin medale za II i III miejsce w lidze.

Gala Ekstraklasy, podczas której ogłoszono tegorocznych zwycięzców w kategoriach: odkrycie, trener, bramkarz, obrońca, pomocnik i napastnik sezonu, to przede wszystkim ukoronowanie pełnego emocji sezonu. Nominowani wyłonieni zostali przez dziennikarzy sportowych i ekspertów, zaś wyboru zwycięzców dokonali sami zawodnicy klubów Ekstraklasy. W Gali – jak co roku – wzięły udział kluczowe postaci Polskiego świata piłki nożnej.

Po rozpoczęciu części nieoficjalnej wydarzenia, muzyczną oprawę wieczoru zapewnił Dj Wilk, którego remiksom towarzyszył Live Act w wykonaniu Buslava na saksofonie i wokalistki Georginy Tarasiuk.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ze względu na wymagający format transmitowanej na żywo uroczystości, szczególne wyzwanie stanowiło przygotowanie oprawy scenograficznej i wizualnej wydarzenia odpowiadającej standardom formatów telewizyjnych oraz pogodzenia go ze ścisłym harmonogramem imprezy. endorfina events miała okazję koordynować pracę ekip telewizyjnych, produkcyjnych, a także technicznych współpracujących podczas Gali.

Tegoroczna Gala to czwarta z rzędu Uroczystość Ekstraklasy organizowana przez endorfina events.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się