Kolejne zwycięstwo projektu endorfina events

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kolejne zwycięstwo projektu endorfina events

Oryginalny pomysł pływającej sceny, zrealizowany przez endorfina events w ramach festiwalu H&M loves Music, został wyróżniony w prestiżowym konkursie kreacji reklamowej – KTR. Srebro w debiutującej w tym roku kategorii PR/Event to kolejne po MP Power Awards wyróżnienie dla endorfiny...

...za ten wyjątkowy projekt.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Konkurs KTR, którego celem jest wyróżnienie najciekawszych prac budujących krajobraz komunikacji i marketingu w Polsce, miał swoją kulminację w czasie odbywającej się 24 maja Gali.

Pływająca przy nadwiślanych bulwarach podczas czerwcowych weekendów 2015 scena, to oryginalna koncepcja endorfiny. Dzięki oryginalnej scenografii i bogatemu line-up, H&M loves music był jednym z najbardziej rozpoznawalnych warszawskich wydarzeń zeszłego lata.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij