Holmes Report EMEA SABRE Awards: Hill+Knowlton Strategies wybrana najlepszą agencją PR w regionie EMEA

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Holmes Report EMEA SABRE Awards: Hill+Knowlton Strategies wybrana najlepszą agencją PR w regionie EMEA

Polskie biuro Hill+Knowlton zdobywa jedną z dwóch złotych statuetek, które powędrowały do Polski.

Berlin 26 maja 2016 - Podczas wczorajszej gali EMEA SABRE Awards, która tym razem odbyła się w Berlinie rozdano 78 złotych statuetek, z czego dwie powędrowały do Polski. Gold SABRE Award za najlepszą kampanię w regionie Baltic zdobyła Hill+Knowlton Strategies za kampanię Ocal Książki (#ocalksiazki). Drugą nagrodę za projekt dla Grupy Azoty SA odebrała Maurent PR.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Gala zakończyła się wręczeniem najważniejszego wyróżnienia wieczoru dlanajlepszej agencji public relations w regionie EMEA (2016 Pan EMEA Consultancy of the Year). W tym roku tytuł ten zdobyła agencja Hill + Knowlton Strategies. Twórca i organizator konkursu Paul Holmes w uzasadnieniu wręczenie tego wyróżnienia powiedział m.in.: „Hill and Knowlton po 10 latach wraca na pozycję lidera regionu. Stało się dzięki ponownej konsolidacji rynków Europejskiego, Bliskiego Wschodu i Afryki oraz wprowadzeniu nowoczesnej metodologii opartej o zaawansowaną analitykę i odważnie wykorzystującej nauki behawioralne”.

Więcej informacji na Holmes Report oraz  Showcase H+K Strategies.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij